از جریمه های اعمال شده در دوران کرونایی پولی به پلیس تعلق نگرفته است؛برخورد با تخلف شیشه‌های دودی غیرمتعارف با قوت ادامه خواهد داشت.

گیل خبر/ رئیس پلیس راهور استان گیلان: از جریمه های اعمال شده در دوران کرونایی پولی به پلیس تعلق نگرفته است. تاکنون۴۵۰ میلیارد تومان بابت نقض تمامی محدودیت‌های مربوط به منع تردد شبانه و محدودیت های تردد شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به حساب دولت واریز شده است

 پلیس با تداوم اعمال محدودیت تردد شبانه خودروها مخالف است. قانون صراحت دارد که تمامی درآمد حاصل از جریمه کرونایی به خزانه دولت واریز شود و هیچ سهمی به افسران و پرسنل راهور بابت اعمال جریمه تعلق نمی‌گیرد.

 سالانه ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان بابت جرائم رانندگی به حساب خزانه واریز می‌شود. شماره حسابی که بابت اعمال جریمه در دست‌افزارهای پلیس وجود دارد، مربوط به خزانه دولت است.

سرهنگ امیر طالبی : طبق مصوبه دیوان عدالت اداری درباره شیشه دودی خودروها ، برخورد با تخلف شیشه‌های دودی غیرمتعارف با قوت ادامه خواهد داشت، از مصوبه هیات عمومی دیوان نباید سوءبرداشت شود

مبلغ جریمه شیشه دودی ۵۲هزار و ۵۰۰تومان در کلانشهرها و ۳۱هزار و ۵۰۰تومان در دیگر شهرها می‌باشد. پلیس می تواند به دفعات متخلفان را جریمه کند. معیار تشخیص مامور است و البته شیشه‌های دودی استاندارد و متعارف که تولید کارخانه باشد مشکلی ندارد.