نخستین بازدید میدانی استاندار گیلان از طرح های درمانی و مراکز واکسیناسیون

نماینده عالی دولت در استان گیلان در نخستین ساعات پس از معارفه رسمی به عنوان استاندار گیلان، از بخش‌های حوزه سلامت بازدید و در جریان آن‌ها قرار گرفت.

گیل خبر/ به گزارش فارس، اسدالله عباسی در نخستین دقایق پس از آغاز به کار رسمی خود در استانداری گیلان، بازدید از بخش‌های حوزه سلامت را در الویت کار خود قرار داد و از نزدیک از طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر حشمت و مرکز واکسیناسیون شهید چمران بازدید کرد. 

استاندار گیلان به همراه ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابتدا در مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت حاضر شد و از طرح توسعه آن که در آستانه بهره برداری قرار دارد نیز، بازدید کرد و در جریان توسعه‌ای بخش اورژانس این بیمارستان فوق تخصصی قرار گرفت.

اسدالله عباسی همچنین با حائز اهمیت برشمردن سلامت مردم در بحران کرونا و به منظور بررسی ظرفیت مراکز واکسیناسیون استان، در مرکز واکسناسیون شهید چمران رشت حاضر شد و با مدافعان حوزه سلامت این مرکز گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای طرح ملی واکسیناسیون استان قرار گرفت.

استاندار گیلان در این بازدید‌ها ضمن خداقوت به تیم‌های واکسیناسیون و همراهی مشارکت کنندگان در اجرای این سند ملی از جمله سپاه، بسیج و هلال احمر، بر تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن عمومی تاکید کرد.