با هدف ایجاد روحیه بین کارکنان دستگاههای اجرایی در هفته تربیت بدنی وبا توجه به جلسات برگزار شده، مسابقات چهارجانبه فوتبال چمن مصنوعی و مسابقات شطرنج کارکنان صنعت آب و برق گیلان برگزار شد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گیلان:ناطقی دبیر ورزش شرکت آب و فاضلاب گیلان در این گفتگو گفت: این مسابقات که سه روز به طول انجامید، با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و همچنین مدیرعامل آبفای گیلان در فضایی بسیار صمیمی به پایان رسید.

حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به اینکه بحث سلامت جسمانی کارکنان صنعت آب و برق کشور باید همیشه با اهمیت قلمداد شود افزود: از آنجاییکه خدمت رسانی رسالت اصلس صنعت می باشد، سبلامت کارکنان اهمیت ویژه ای دارد تا این عزیزان بتوانند در ارایه خدمت به موقع و سریع به مردم اقدام نمایند.

ناطقی در مورد نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت:برگزاری مسابقات چهارچانبه فوتبال چمن مصنوعی با حضور تیم های شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، هیات ناشنوایان گیلان، اداره کل راه و شهرسازی استان، بانک کشاورزی انجام شد که در پایان تیم هیات ناشنوایان با 9 امتیاز به مقام اول، شرکت اب و فاضلاب با 6 امتیاز جایگاه دوم و همچنین تیم بانک کشاورزی با سه امتیاز به مقام سوم دست یافتند.

دبیر ورزش شرکت آب و فاضلاب گیلان در مورد برگزاری مسابقات شطرنج هم گفت: برگزاری این مسابقات با حضور تیم های آب و فاضلاب الف و ب، آب منطقه ای گیلان و شرکت توزیع برق، بصورت تیمی، سریع سه دقیقه ای و سریع 7 دقیقه ای برگزار شد که در پایان این مسابقات در بخش تیمی آب و فاضلاب الف با کسب 5/12 امتیاز به مقام اول، توزیع برق با 5/11 امتیاز دوم و تیم آب منطقه ای و آب و فاضلاب ب با کسب 8 امتیاز مشترکن سوم شدند. در بخش سریع سه دقیقه ای ذکی پور از آبفا اول، شفیعی از آبفا مقام دوم و دلجو از توزیع برق سوم شدند. همچنین در رشته سریع هفت دقیقه ای، دلجو از تیم توزیع برق به مقام اول دست یافت.

وی تسریح کرد: اعضاء تیم قهرمان مسابقات شطرنج را مهرداد ذکی پور، مجتبی شفیعی، رحیم پیروی نژاد، اسماعیل عادلی به سرپرستی مازیار علیپور تشکیل می دهند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code