بخشدار میرزا کوچک شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه پس از سه روز جستجو جسد راکب موتورسوار در رودخانه پلنگ ور این بخش پیدا شد، گفت: تیم هلال احمر بعد سه شبانه‌روز جستجو و تفحص صبح امروز جسد راکب موتورسوار را پیدا کرد.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ پرویز روا با اشاره به جزئیات حادثه غرق شدگی موتور سوار در سیل چند روز پیش در این شهر اظهار کرد: راکب موتورسواری که با موتور از مسیر آلیان به‌طرف ماسال در حرکت بود براثر طغیان رودخانه پلنگ ور در محدوده روستای سه سار هنگام عبور از پل اصلی این روستا ناپدید می‌شود که با تلاش نیروهای امدادگر حلال احمر صبح امروز پیدا شد.

روا با اشاره به جستجوی شبانه‌روزی برای یافتن موتورسوار توسط تیم‌های امدادی خطرنشان کرد: هم‌زمان با ناپدید شدن این فرد در مسیر سیلاب دو روز گذشته روستای سه سار بخش میرزا کوچک شهرستان صومعه‌سرا تلفن همراه او نیز خاموش و به گفته خانواده‌اش به محل کار خود نیز مراجعه نکرده بود.

بخشدار بخش میرزا کوچک همچنین گفت که تیم‌های جستجو وامداد گران هلال‌احمر از همان نخستین لحظات ناپدید شدن این شخص عملیات جستجو را آغاز که طی سه شبانه‌روز امروز صبح موفق شدند تا جسد این شخص را پیدا کنند.

پرویز روا با بیان اینکه جسد این شخص ۲۰۰ متر پائین تر از سقوط وی در رودخانه پلنگ ور پیدا شد، افزود: هم‌اکنون تیم‌های آگاهی هلال‌احمر در محل وقوع این حادثه حضور دارند که اقدامات قانونی جهت انتقال جسد این شخص به پزشکی قانونی و اقدامات لازم صورت گیرد.