چرا ماشین ظرفشویی بکو؟ اصلا چرا بکولند؟ بخون شرایط رو از دست نده

قیمت ماشین ظرفشویی بکو برای هر کاربری که طرفدار این برند است از اهیمت خاصی برخوردار است. ماشین ظرفشویی های بکو، در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند و هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد خود، نیاز های گوناگون افراد را برای شسشتوی ظروف، برطرف می کنند. قیمت ظرفشویی های بکو، نسبت به کیفیت و ویژگی های آن ها بسیار مناسب است اما در بکولند و دیجی کالا و ایمالز متفاوت می باشد . در ادامه به بررسی و مقایسه قیمت دو مدل از ماشین های ظرفشویی بکو، می پردازیم.

درباره ماشین های ظرفشویی بکو

کارشناسان و مدیران بکو در خصوص ماشین های ظرفشویی بکو، این عقیده را دارند که، درک می کنند که شستن ظرف ها با دست چقدر زمان بر است، به خصوص وقتی که کار های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بکو، با برنامه های صرفه جویی در زمان و استفاده از جدیدترین فناوری ها، طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی خود را توسعه داده است تا بدون مشکل از نظافت و شستشوی ظروف روزمره بعد از هر وعده غذایی، جلوگیری شود.

 با خرید ماشین ظرفشویی بکو و با در اختیار گذاشتن زمان بیشتری برای صرف چیزهایی که دوست دارید، همه ماشین های ظرفشویی متنوع بکو، با برنامه سریع Mini 30 اینچ ارائه می شوند که می تواند بار کامل ظروف را فقط در 30 دقیقه شستشو دهد. با داشتن تعداد زیادی مدل کامل، باریک و یکپارچه، بکو مطمئن است که می توانید ماشین ظرفشویی بکو، مناسب برای فضا و طراحی آشپزخانه خود را پیدا کنید.

همه مشتاق نیستند که بعد از یک وعده غذایی بزرگ خانوادگی با دست ظرف ها را بشویند. سرمایه گذاری روی ماشین ظرفشویی به این معنی است که می توان شیشه ها و ظروف خود را با بهداشت بیشتری شستشو داد و راهی عالی برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان، آب و انرژی است. این که خواه شما نیاز به یک مدل کامل، باریک یا یکپارچه دارید یا کدام مدل مناسب شما است، راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بکو به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام ماشین ظرفشویی بکو برای نیاز های روزمره شما مناسب است.

ویژگی ها و قیمت ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28J21X

با ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28J21X، دیگر دستکش های پلاستیکی خود را دور بیندازید و به فکر خرید ماشین ظرفشویی بکو باشید.

این ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو، که جز ماشین ظرفشویی های مستقل و سایز بزرگ است، با داشتن امکانات متنوع و طراحی مدرن و استاندارد های بالا به شما در کار های خانه کمک می کند.

حتی کثیف ترین ظرف ها و  قابلمه های خود را می توانید به راحتی با سیستم TrayWash در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28J21X، شستشو دهید.

حالتی در این ماشین ظرفشویی بکو وجود دارد که می توانید با استفاده از آن در 30 دقیقه تمامی ظرف ها را تمیز کنید، این ویژگی برای زمان هایی که عجله دارید، بسیار مناسب است و به صرفه جویی در زمان و هزینه ها کمک زیادی می کند.

شما می توانید با تنظیم سبد انعطاف پذیر بالایی در ظرفشویی 14 نفره بکو، با سه سطح مختلف ارتفاع، وسایل بزرگتر را در سبد پایین قرار دهید. سبد منعطف است و آن را می توان به راحتی به بالا و پایین حرکت داد، حتی اگر کاملاً بارگیری شود و پر باشد. همچنین، می توان قفسه های فنجان را تا کرد تا فضای اضافی برای ظروف بزرگتر، قابلمه و کاسه بزرگ ایجاد شود.

ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو از طراحی مدرن و امروزی دارد که علاوه بر اینکه زندگی را برای شما راحت تر می کند جلوه ای خاص به آشپزخانه شما می دهد.

ابعاد این ماشین ظرفشویی بکو استاندارد می باشد و به راحتی در همه آشپزخانه ها جا می گیرد.

ظرفشویی 14 نفره بکو دارای دو طبقه می باشد که در هر طبقه یک سبد بزرگ برای جای گذاری ظروف برزگ تر استفاده می شود رنگ این سبد ها خاکستری می باشد. همچنین این دستگاه دارای سبدی برای قاشق و چنگال ها می باشد.

ظرفیت ظرفشویی بکو 14 نفره می باشد. به این معنی که 14 ست از ظروف در داخل آن جا می گیرد. یک ست شامل بشقاب شام، بشقاب دسر، لیوان تک، کاسه سوپ، فنجان چای با نعلبکی و مجموعه ای از کارد و چنگال می باشد.

وجود موتور Prosmart تعبیه شده در این ماشین ظرفشویی بکو، از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28J21X می باشد که همواره محبوبیت آن را دو چندان نموده است. برنامه های شستشو کاربردی و همچین قابلیت های ویژه ای که خرید ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28J21X را بسیار مقرون به صرفه ساخته اند نیز برای شما ذکر شد تا بتوانید هنگام خرید راحت تر تصمیم بگیرید.

قیمت این ظرفشویی بکو در مقابل امکانات آن بسیار مناسب است و حدود 10.000.000 تومان قیمت دارد. البته توجه داشته باشید که قیمت ها متغیر می باشند.

ویژگی ها و قیمت ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28R22W

ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو در سایز کامل و بزرگ تولید شده است که بارگیری ظروف کثیف شما را انجام می دهد و در پاکیزگی کامل ظروف را تحویل می دهد. این ماشین ظرفشویی بکو دارای موتور اینورتر خطی است که میزان صدای بسیار کمی را تولید می کند و در لرزشی کم به صورت ثابت در اشپزخانه شما کار خودش را انجام می دهد. میزان تولید صدا در ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28R22W، مقدار 43 دسیبل می باشد و شما به هیچ عنوان متوجه نمی شوید ماشین ظرفشویی چه زمانی کار خود را آغاز و کی به پایان رسانده است. ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره دارای رنگ سفید می باشد. 

این ماشین ظرفشویی بکو در مصرف آب و برق بسیار کم مصرف عمل می کند. با هر بار بارگیری و شستن ظرف ها به صورت کامل میزان 9.5 لیتر اب را مصرف می کند. 

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28R22W سفید قابلیت پرتاب اب به داخل فضای ظرفشویی با فشار بالا را دارد که برای ظروف بسیار کثیف و چرب بسیار عالی عمل می کند و تمیزی کامل را به ظروف می دهد. پرتاب اب از چند جهت صورت می گیرد تا نفوذ کامل را به هر لایه و هر زاویه به ظروف انجام دهد و آنها را کاملا عاری از چربی و کثیفی به شما تحویل دهد. 

ماشین ظرفشویی بکو رنگ سفید 14 نفره DFN28R22W دارای قفسه بندی قابل انعطاف و قابل تنظیم است که به دلخواه خود میتوانید قفسه را برای بارگیری تنظیم کنید. ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو یک سرویس کامل را در خود بارگیری می کند که در این ظروف اندازه های مختلف وجود دارد و بزرگترین قطعه قابلمه است که می توانید با تنظیم قفسه قابلمه را جای دهید و بارگیری ظروف بزرگ و کوچک را انجام دهید.

این ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره دارای فناوری +FAST  می باشد که سریعتر ظرف ها را تحویل شما می‌ دهد. فناوری +FAST  توسط شرکت بکو ازمایش شده است که اطمینان حاصل کند ظروف بسیار تمیز در خدمت شما قرار می گیرد.

این ماشین ظرفشویی بکو 14 دارای قفسه کشویی کارد و چنگال می باشد که لوازم ریز مانند کارد و چنگال و قاشق را می توانید در قفسه قرار دهید و در تمیزی کامل تحویل بگیرید. تفکیک و قفسه بندی هوشمند در ماشین ظرفشویی بکو جای بیشتر و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا بارگیری را به راحتی انجام دهید. سبد کارد و چنگال به صورت ازادانه در طرف راست و چپ می تواند حرکت داشته باشد. 

قیمت ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28R22W، حدود 12.000.000 تومان است و می توانید این ماشین ظرفشویی را از فروشگاه های معتبر سراسر کشور تهیه کنید. 

در هنگام خرید دقت کنید تا حتما کالای اصلی را خریداری کنید.

اکنون که ویژگی ها و قیمت دو مورد از ماشین های لباسشویی بکو را با هم مقایسه کردیم .

نکات خرید ماشین ظرفشویی های بکو

یکی از اولین مواردی که هنگام جستجوی ماشین ظرفشویی جدید باید به آن توجه کنید، این است که کدام نوع ماشین ظرفشویی برای نیاز های شما مناسب تر است. ماشین های ظرفشویی های بکو در سه نوع بزرگ، باریک و توکار عرضه می شوند. هنگام تصمیم گیری در مورد نوع، بهتر است در نظر داشته باشید که به چه ظرفیتی نیاز دارید. ظرفیت ماشین ظرفشویی در تنظیمات محل اندازه گیری می شود و یک مکان معمولاً شامل یک بشقاب شام، بشقاب دسر، کاسه سوپ، یک لیوان، یک فنجان چای با نعلبکی آن، انواع کارد و چنگال، دو قاشق غذاخوری، یک ملاقه آبگوشت و یک متوسط ​​کاسه سرو متوسط است. به عنوان رایج ترین نوع ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی بزرگ یک مدل مستقل در اندازه کامل برای نیاز های روزمره هر کسی به ماشین ظرفشویی ایده آل است. عرض این مدل ها 60 سانتی متر است، بنابراین به راحتی در اکثر آشپزخانه ها جا می شوند.

 این که آیا شما خانواده ای بزرگ دارید و نیاز به شستن بیشتر دارید و یا خانواده کوچکی دارید که به طور منظم با غذا سرگرم می شوند، ماشین ظرفشویی با اندازه کامل بهترین انعطاف پذیری را در صرفه جویی در زمان و ظرفشویی ارائه می دهد. مدل های بزرگ بکو دارای ظرفیت 12 تا 15 هستند، به این معنی که می توانید تا 173 مورد را با یک حرکت شستشو دهید، در وقت و زحمت شما صرفه جویی می شود. 

برای زمانی که فضای آشپزخانه شما عالی است، ماشین ظرفشویی باریک و مستقل راه حل مناسبی برای نیاز های ماشین ظرفشویی در زندگی شهری شما است. عرض همه ماشین های ظرفشویی باریک بکو‌ فقط 45 سانتی متر است، به این معنی که آنها به راحتی در آشپزخانه های کوچکتر مدل استودیو یا آپارتمان یک خوابه جا می شوند. کوچک از بیرون، اما بزرگ از داخل، همه ماشین های ظرفشویی باریک بکو دارای ظرفیت تنظیم 10 هستند، این به این معنا است که شما همچنان قادر خواهید بود تا 118 مورد ظرف را در یک حرکت بشویید. بنابراین، کمبود فضا به این معنا نیست که به لطف طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی باریک بکو با دست مجبور به شستشو خواهید شد. مجموعه ماشین های ظرفشویی توکار بکو، هر دو مدل کامل و باریک را در یک نصب یکپارچه و توکار ارائه می دهد.

ماشین های ظرفشویی توکار برای جایگزینی مدل های یکپارچه قدیمی ایده آل هستند، یا اگر قصد طراحی مجدد را دارید، یک افزودنی عالی برای آشپزخانه داخلی است. عرض ها مشابه همان مدل های مستقل قبلی آنها است. با ارائه ظرفیت تنظیم 10 نفره برای مدل های باریک توکار و 12، 13 یا 14 برای مدل های بزرگ اندازه توکار، بکو به شما اطمینان می دهد که می توانید مدل و ماشین ظرفشویی دلخواه خود را بین محصولات بکو پیدا کنید.

آیا می دانید که ماشین های ظرفشویی آب کمتری نسبت به آبی که برای شستن با دست استفاده می کنید، مصرف می کنند؟ بکو متعهد است که لوازم خانگی مفیدی را به شما ارائه دهد که بتواند قبض مصرف انرژی شما را پایین نگه دارد. بنابراین، ماشین های ظرفشویی بکو با کمترین مصرف آب موجود - با مصرف کمتر از 6 لیتر - توسعه داده شده است. سایر مدل های موجود در محدوده ماشین های ظرفشویی بکو، از 9 لیتر آب تا 15 لیتر استفاده می کنند که هنوز هم کمتر از آبی است که هنگام شستشو با دست استفاده می شود.

نکته بعدی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید در نظر بگیرید این است که با چه برنامه های سریعی همراه است. برنامه های سریع عامل بسیار مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید زیرا به شما کمک می کنند تا در زمان کمتری شستشو را انجام دهید، بدون این که کیفیت شستشو به خطر بیفتد. مجموعه بکو انواع مختلفی از برنامه های سریع را ارائه می دهد که به شما کمک می کند در وقت روزمره خود صرفه جویی کنید. 

آخرین، اما جزئی از مهمترین عاملی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید این است که، ویژگی های اضافی آن چیست. طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی بکو، مجهز به جدیدترین فناوری ها است تا به شما در دستیابی به تمیز ترین نتایج کمک کند. بکولند و کالاپایا شرایط فروش مناسب محوصلات بکو با گارانتی اصلی برای شما فراهم کرده است .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code