صبح امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک نفر جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا: صبح امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک نفر جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.

 سید منصور موسوی در این خصوص گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را طی نامه ای به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در مر حله اول با مراجعه به حوزه معاونت تعاون مشکلات ایشان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

ایشان برای بار اول با حضور در پشت بام ساختمان بنیاد تهدیدبه خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد و مشاوره های لازم از بروز آسیب‌ جلوگیری می‌شود ومشکلش را جویا می شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است،سپس با حضور ایشان و اعضای کمیته موارد خاص(کمیته بحران) صورتجلسه ای به منظور حل مشکلات ایشان تدوین گردید، و اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدایت حراست بنیاد بدرقه شد، نامبرده بعد از چند دقیقه مجددآ در بیرون از فضای بنیاد شهید و جلو درب اصلی بنیاد اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این شخص ایثارگر به‌ سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی وی باشیم.

گفتنی است دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پی بروز این حادثه دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع این موضوع صادر کرد. نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : خودسوزی یاسوج

نظر شما:

security code