نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اقتصاد سیاسی کشور یکی از عوامل اثرگذار در وضعیت معیشتی مردم محسوب می‌شود، افزود: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید پای انتخاب و تصمیمات خود بمانند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم باید نسبت به تصمیمات و تعهدادت جمعی پایبند باشند، گفت: عدم هماهنگی بین نمایندگان در شان مجلس انقلابی نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به اهمیت تمهیدات دولت مردمی در انتخاب استانداران گفت: معرفی گزینه‌های متعدد احتمال سکان داری گیلان به دست فرد غیر بومی را بالا می‌برد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام گفت: باید هر چه سریعتر استاندار گیلان انتخاب شود و امورات اجرایی استان را به دست بگیرد تا گیلان از مشکلات و عقب ماندگی‌های مربوط به سنوات گذشته عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز در کشور، اقتصاد کشور است و لذا بیش از هر زمان می‌طلبد که با حساسیت بیشتر در سایه انسجام و همدلی شرایط را به نفع مردم شریف تغییر دهیم.