معاون علوم پزشکی گیلان از آغاز تزریق دوز بوستر واکسن کرونا برای کادر بهداشت و درمان گیلان طبق اولویت‌های اول تزریق واکسن در زمان شروع واکسیناسیون، خبر داد.

گیل خبر/به نقل از ایسنا: دکتر انوش دهنادی مقدم، از آغاز تزریق دوز بوستر در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد:تزریق دوز بوستر واکسن کرونا برای کادر بهداشت و درمان گیلان طبق اولویت‌های اول تزریق واکسن در زمان شروع واکسیناسیون از ۱۹ مهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان بهداشت و درمان می توانند شش ماه بعد از تزریق دوز دوم اقدام به تزریق دوز بوستر کنند، گفت: نوع واکسن دوز بوستر طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت می باشد و همراه داشتن کارت واکسن الزامی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمات به همشهریان، بیان کرد: حضور کادر بهداشت و درمان همچون حضور رزمندگان در خط مقدم جهبه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است و بدون شک همشهریان عزیزمان این ایثارگری و از خودگذشتی را هرگز فراموش نخواهند کرد.

دهنادی مقدم، همچنین در توضیح روند واکسیناسیون کووید۱۹ در سطح استان، عنوان کرد: تاکنون دو میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹۶۲ دوز واکسن در استان تزریق شده است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن نوبت اول و ۶۹۸ هزار و ۶۲ دوز واکسن نوبت دوم به مردم گیلان تزریق شده است.

معاون علوم پزشکی خاطرنشان کرد: هر روز بیش از ۲۰۰ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در سطح استان به مردم گیلان واکسن کووید۱۹ را ارائه می کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code