نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: به زحمتکشان نیروی انتظامی این قول را از طرف مجلس یازدهم می دهیم که شرایط دریافتی عزیزان را پیگیری و ترمیم کنیم.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا؛ احمد دنیامالی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمتکشان این نیرو بیان کرد: این قول را از طرف مجلس یازدهم به این عزیزان می دهیم که شرایط دریافتی عزیزان را پیگیری و ترمیم کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث مورد توجه امروز موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان است که اقدامات خیلی خوبی در این خصوص انجام شده، اما در برخی موارد اشکالاتی داریم که پیگیر هستیم که این اشکالات برطرف شود. به خصوص معوقاتی که مربوط به بازنشتگان آموزش و پرورش است که امیدواریم با انتخاب وزیر آموزش و پرورش این نگرانی بازنشستگان برطرف شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی رتبه‌بندی معلمان را نیز یکی دیگر از موضوعات مورد توجه نمایندگان مجلس یازدهم برشمرد و گفت: این موضوع با حساسیت ویژه ای در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: یکی دیگراز موارد که در حوزه قضایی داریم مربوط به کارمندان دادگستری است. دو بخش داریم که بحث قضایی و قضات هستند و بحث کارمندان دادگستری که پرداختی‌ها به کارمندان دادگستری شرایط مناسبی ندارد و این عزیزان از اقشاری هستند که یکی از پایین‌ترین دریافتی‌های کشور را دارند. این قول را به این عزیزان می دهیم که مجلس نسبت به معیشت این عزیزان حساس است و این موضوع را پیگیری می‌کند تا اصلاحات لازم سریع تر به نتیجه برسد.

دنیامالی سرعت واکسیناسیون در کشور را مناسب دانست و گفت: با توجه به تدابیری که انجام شده شرایط مناسبی دارد، اما با این وجود هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای 12 سال در کشور به 50 درصد نرسیده که امیدواریم این موضوع نیز هر چه سریع تر به نتیجه برسد.