معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای 8 پروژه تحقیقاتی و مشاوره ­ای در این شرکت طی سال جاری خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مژگان امیدی امروز گفت: این پروژه های تحقیقاتی در سال های 1397 تا 1400 به تصویب رسید که توسط شرکت آب و فاضلاب و مراکز دانشگاهی استان در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه­ ها در حوزه تصفیه آب و فاضلاب، بهره ­برداری و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات شبکه آب و فاضلاب و ارتقای سیستم مدیریت کیفیت است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان، هدف از اجرای این تحقیقات را رفع علمی چالش ها و آسیب هایی دانست که شرکت آبفا با آن مواجه است.

امیدی تصریح کرد: "بررسی روش­های حذف یا استفاده مجدد از آلومینیوم و آهن موجود در لجن تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با رویکرد روش های نوین" ، "طراحی سازه خودهواده در تاسیسات آبی امین الضرب رشت، لشت نشاء ، کنترل محل نصب و عملکرد صحیح سازه موجود در تاسیسات احمدسرگوراب، طراحی و ساخت سازه خودهواده و کنترل محل نصب در شهرستان شفت (روستای کلاشم)" ، "بررسی روش نوین گند زدایی پساب خروجی تصفیه خانه انزلی با استفاده از لامپ UV توام با فوتوکاتالیست اکسید روی/رس" ، "طراحی و ساخت دوربین بازرسی لوله های آب در حال بهره برداری" ، "ارزیابی عملکرد فلومترهای حجیم مورد استفاده در استان گیلان و ارائه راهکارهای بهبود" ، "استقرار سیستم مدیریت بر اساس استاندارد ایزو 9001:2015 و سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد 14001" از عناوین پروژه های تحقیقاتی شرکت آبفای گیلان است.

وی، با تاکید بر انعقاد 2 قرارداد مشاوره ای تحقیقاتی با اعضای هیأت علمی و استفاده از پتانسیل­ آنان جهت تحقق اهداف و ارتقای سطح خدمات این شرکت گفت: در 6 ماهه ابتدای سال جاری، سنجش وضعیت موجود شرکت در زمینه مدیریت دانش بر اساس مدل بهره­ وری آسیایی و هدایت و راهبری کمیته­های اداری و مدیریتی پنج­گانه ذیل کمیسیون توسعه مدیریت انجام شد.

امیدی، با اشاره به برگزاری 9 جلسه عمومی و تخصصی کمیته تحقیقات و بررسی و تصویب 8 مقاله علمی- پژوهشی همکاران در این مدت افزود: 3 طرح پژوهشی با عنوان "طرح جامع مدیریت هوشمند کنتور آب مشترکین شهری و روستایی، پایش میدانی روستاها و کاور پوششی و حفاظتی کنتور در برابر سرما و برخی از ضربات" در سال جاری مورد حمایت شرکت قرار گرفت. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code