فرمانده انتظامی فومن با اشاره به رشد ۲۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با سال گذشته، گفت: ۵۶۸ خرده فروش در فومن دستگیر شدند.

گیل خبر/ به گزارش مهر، سرهنگ حمید رضا فیضی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شد، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه با رشد ۲۳ درصدی مواجه هستیم.

وی از افزایش ۱۴ درصدی میزان سرقت در شهرستان فومن خبر داد و اضافه کرد: ۲۰۵ نفر از سارقین در این شهرستان دستگیر و ۵۲۰ فقره سرقت نیز کشف شد.

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در فومن

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه خودروی سرقتی، پنج دستگاه موتورسیکلت کشف و ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است، تصریح کرد: ۵۶۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده است.

وی به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در فومن، ادامه داد: در تصادفات خسارتی درون شهری ۱۲ درصد و جرحی ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

سرهنگ فیضی با اشاره به بازدید از دو هزار و ۶۵۶ واحد صنفی در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: ۱۵۳ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اظهار کرد: نیروی انتظامی عمل در راستای مطالبات مردمی را وظیفه خود می‌داند و امنیت پایدار نیز از مؤلفه‌های اصلی پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ برنامه محوری در هفته نیروی انتظامی در شهرستان فومن، اضافه کرد: دیدار خانواده‌های شهید، دادن کلاه ایمنی به راکبان موتور سوار قانونمند، دیدار چهره به چهره با مردم در نماز جمعه و غیره از برنامه‌های شاخص این هفته به شمار می‌رود.