در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان فومن، تفاهم نامه ای بین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، جهت اجرا و تکمیل تاسیسات آبرسانی روستای آبرود منعقد شد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ این تفاهم نامه امروز بین سرهنگ ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سید محسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان منعقد شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان حجم عملیاتی پروژه آبرسانی به روستای آبرود را شامل حفر، تجهیز و تکمیل یک حلقه چاه عمیق، اجرای خط انتقال، خرید امتیاز برق، اصلاح شبکه توزیع آب و انشعابات موجود در روستاهای آبرود، لات و کنده سر اعلام کرد و گفت: برآورد اولیه اجرای این پروژه بر اساس فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه در سال 1400 بالغ بر 49 میلیارد ریال بود که 40 میلیارد ریال از این هزینه توسط نیروی زمینی ارتش تامین شده است.

سید محسن حسینی افزود: با تقبل این هزینه توسط نیروی زمینی ارتش، پروژه تامین آب شرب روستای آبرود تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

همچنین سرهنگ خلبان ولی رحمانی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار وظیفه اصلی خود که ایجاد امنیت پایدار و دفاع از حدود و مرزها است به مردم نیز خدمت می‌کند، افزود: محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم امروز از سوی ارتش مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه محرومیت زدایی طرح‌های خوبی اجرا کرده است و در ایام کرونا نیز کمک‌های قابل توجهی به مردم داشته است و به تمام وعده‌های خود عمل می‌کند.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code