پایش شبانه دادستان و مدیر محیط زیست رودبار از صنایع آلاینده این شهرستان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان روبار وسرپرست اداره محیط زیست به صورت شبانه از شرکت ها و صنایع آلاینده این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ،سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت : دراین بازدید وضعیت زیست محیطی صنایع شهرستان ، معادن شن وماسه ، کنترل آلودگی واحد های صنعتی که در برخی از ساعات شبانه روز اقدام به حذف سیستم های کنترل آلودگی خود می نمایند و منجر به آلودگی محیط زیست می شوند موردبررسی قرار گرفت .
علی فرهی با اشاره به  ضرورت حفظ محیط زیست و خودداری از هرگونه ملاحظه کاری در برخورد با آلوده کنندگان منابع طبیعی و محیط زیست گفت : دستگاه قضایی آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت قانونی در این خصوص اعلام داشته و به مدیران صنایع تاکید نموده، حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامت مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند .وی اظهار داشت در صورت تمکین نکردن هر واحد برابرقانون با مدیران آن برخورد خواهدشد .
فرهی در پایان افزود به مدیران شرکتهای آلاینده فرصت ۲۰ روزه داده شد تا نسبت به خروجی مناسب جهت تصفیه فاضلاب اقدام نمایند .

رستمی دادستان عمومی و انقلاب رودبار نیز نظارت و استمرارِ برخورد با متخلفین زیست محیطی را ضروری دانست و گفت: دادستانی با تأکید بر رفع مشکلات زیست محیطی بدون هرگونه مماشاتی با متخلفین آلایندگی زیست محیطی بشدت برخورد قانونی و قضایی می‌نماید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code