شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای بیش از یک میلیون و 500 هزار مشترک است که با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و متوسط وبا بیش از ۲۱ هزارو ۷۰۰پست توزیع برق با ظرفیت ۳۷۶۸ مگاولت آمپر این جمعیت را تحت پوشش قرار داده است .

گیل خبر/ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از نوسازی تجهیزات فنی و مهندسی و تخصصی این شرکت خبر داد.

محمد اسماعیل هنرمند با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان فنی و مهندسی برای بهبود روند خدمات رسانی شبکه گفت: پایداری شبکه ها و تامین برق مورد نیاز مشترکین از اولویت های مهم و ضروری است .

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای بیش از یک میلیون و 500 هزار مشترک است که با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و متوسط وبا بیش از ۲۱ هزارو ۷۰۰پست توزیع برق با ظرفیت ۳۷۶۸ مگاولت آمپر این جمعیت را تحت پوشش قرار داده است .

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: با پیگیری ها و تلاش های معاونت فنی و مهندسی وپشتیبانی با صرف هزینه بالغ بر 104 میلیارد ریال 15 دستگاه خودروی ایسوزو، 6 دستگاه بالابر ، 8 دستگاه گروه نت خریداری و در اختیار امورها و ادارات تابعه قرار گرفت.

هنرمند ضمن اینکه هدف اصلی تجهیز ناوگان خودرویی را حفظ سلامت و ایمنی همکاران دانست دراین راستا خاطرنشان کرد: هدف از نوسازی تجهیزات خورویی شرکت توزیع برق گیلان علاوه بر تسریع روند اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق، اقدام بموقع در مواقع ضروری به ویژه هنگام وقوع بحران های جوی است تا معایب حادث شده برطرف و مشترکین از خدمات انرژی برق و روشنایی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه براساس آخرین آمار نزدیک به ۷۴درصد مشترکین خانگی هستند، اضافه کرد: 352 خودروی سنگین و سبک در سرتاسر استان برای خدمت رسانی در امورها و ادارات تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال فعالیت هستند.

محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای آن استفاده کنند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code