رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن کامل پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملایکه الاتخافوا و لا تحزنوا

 ارتحال حضرت علامه، آیت الله آقای حسن‌زاده آملی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.
 
علامه فقید مرحوم آیت الله  حسن‌زاده  آملی،  عارف و فیلسوف برجسته و کم نظیر عصر ما و از سرمایه ها و افتخارات گرانبهای جهان اسلام بودند که عمر باسعادت و پر برکت خویش را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اسلام و معارف اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین صرف نمودند و پس از عمری  مجاهدت و برجای گذاردن آثار متنوع گرانبها و ماندگار علمی و توحیدی و تربیت شاگردان بسیار، به لقاءالله پیوستند.  
 ایشان از زمره آن  اولیا الهی بودند که بهجت اتصال به مبدا نور ، دنیا را در مقابل دیدگانشان کوچک کرده بود. راز  پرداختن به معرفت شهودی نفس و آشنا ساختن تشنگان معارف الهی با این حقیقت عظیم نیز همین بوده است.
اهل الله با گفتن ربنا الله با تمام وجود ، و استقامت در این راه ، محل نزول ملایکه و بشارت های آنان می گردند: طوبی لهم ثم طوبی لهم.

اینجانب این ضایعه مولمه را به  محضرحضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء ،  مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام، حوزه های علمیه، جهان اسلام، ملت شریف ایران خصوصاً مردم شهیدپرور خطه مازندران و دارالمومنین شهرستان آمل، ارادتمندان، شاگردان و بستگان خصوصاً بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام