نماینده ولی فقیه در گیلان:
۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ۱۶:۲۷ چاپ

 امام جمعه رشت عضویت در سازمان همکاری شانگهای را شکست بزرگی برای آمریکا عنوان کرد و گفت: این عضویت معادلات منطقه را برهم می زند.

گیل خبر/ به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌ی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، گفت: این عضویت یک شکست بزرگ برای آمریکا است که همواره برای منزوی کردن ایران تلاش می‌کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه عضویت ایران در این سازمان می‌تواند معادلات منطقه را بهم زده و قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد، افزود: تبادلات اقتصادی و خیز سیاسی ایران از جمله برکات دیگر این عضویت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مصوبه اخیر مجلس در خصوص طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: چنین اقداماتی مانع از فرار سرمایه گذاران و ایجاد بسترهای مناسب برای رونق اقتصادی می‌شود.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره عدم توسعه عدالت در کشور، گفت: سران سه قوه می‌توانند با اقدامات سازنده فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف را کاهش دهند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، تأکید کرد: مربیان و معلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کنند دانش آموزان دچار آسیب جسمانی نشوند.