مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد تمدید مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت.

گیل خبر/ به نقل از فارس: پروانه اصلانی  با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسیهلات ودیعه مسکن، بیان کرد: مهلت قبلی ثبت مستاجران در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان شهریور‌ بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید مجدد زمان ثبت‌نام را به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ارائه داد.

*مهلت ثبت نام تسیهلات ودیعه مسکن تا آذرماه تمدید می‌شود

مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: این پیشنهاد در کارگروه مرتبط ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد‌ در جلسه آتی این ستاد تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن وزارت راه و شهرسازی تصویب شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام تا چه تاریخی را برای مستاجران فراهم می‌کند؟ گفت: بر اساس جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، مهلت تمدید ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن تا  آذر 1400 در نظر گرفته شده است.

اصلانی با اشاره به آمار ثبت‌نام مردم در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون 1 میلیون و 200 هزار نفر متقاضی ثبت‌نام‌ کرده‌اند و بر این اساس حدود 340 هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری و 17 هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند.