گزارش تصویری نمایش پرفورمنس تالاب ۱۴۵۰

نمایش پرفورمنس تالاب ۱۴۵۰ در بندرانزلی برگزار شد.

گیل خبر/ به گزارش گیل خبر نمایش پرفورمنس تالاب ۱۴۵۰ در راستای طرح حمایتی سیپا، توسط موسسه فرهنگی و هنری گیل تی تی و با همکاری یونیمای گیلان و با مشارکت شهرداری بندرانزلی در محوطه شهرداری بندرانزلی برگزار شد.

محمد بتدوار، مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری گیل تی تی در خصوص این نمایش گفت: طرح سیپا با طرحی برای اطلاع رسانی، مشارکت و آگاه سازی مردم در راستای نگه داری تالاب بین المللی انزلی در ۸ ماه گذشته برگزار شد و در این ۸ ماه کارگاه های مختلفی نیز برگزار گردید و سازمان های مردم نهاد نیز در این کارگاه ها حضور داشتند. ngo گیل تی تی نیز یکی از ngo هایی بود که در این کارگاه ها حضور داشت و در نهایت با طرح ها و پروپوزال هایی که ارائه شد چندین کار فرهنگی برای تالاب پذیرفته شد و از اواخر خرداد ماه تمرینات این گروه برای اجرا شروع شد و به دلیل شرایط قرمز کرونایی اجرای این نمایش به تاخیر افتاد.

وی افزود: هدف ما از این اجرا آگاه سازی مردم در خصوص تالاب، محیط زیست، مکانی که زندگی می کنند، چه کارهایی انجام داده اند که تا اکنون باعث تخریب تالاب شده است و امیدواریم این کار تاثیری داشته باشد تا ما بتوانیم تالاب بین المللی انزلی را حفظ کنیم و به نسل های بعدی منتقل کنیم.

این نمایش با طراحی و کارگردانی علیرضا شکورپور و بازی محمد رمضان‌نیا، مرتضی غلام زاده، پویا کشتکاردوست، بیتا یوسف زاده، فاطمه پوررحمت، سپیده جمشیدی، سید رشید اتقیاء، میلاد بهزادی و هانی راد اسماعیل پور از روز شنبه ۲۷ شهریور در بندرانزلی شروع شده است و تا ۳۱ شهریور در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۱۹:۳۰ در محوطه شهرداری بندرانزلی ادامه دارد.

عکس: علی سمرقندی