فرمانده سپاه قدس گیلان تزریق واکسن کرونا به سربازان را بر اساس اولویت دانست و گفت:  با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسینه شدن سربازان در کشور آغاز و تاکنون پخش قابل توجه‌ای از سربازان سپاه قدس گیلان واکسینه شده‌اند.

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سپاه قدس گیلان در این استان در حال انجام بوده و روند واکسیناسیون به بهترین نحو در این استان در حال اجرا است.

وی با تأکید بر آمادگی سپاه قدس در واکسینه کردن ۱۰۰ درصدی مردم گفت: سپاه این آمادگی را دارد تا در صورت تزریق واکسن به گیلان با همکاری گروه‌های جهادی و بسیج تمامی مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن واکسینه کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روند واکسینه شدن سربازان در سپاه قدس در حال انجام است، تصریح کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسینه شدن سربازان در کشور آغاز و تاکنون پخش قابل توجه‌ای از سربازان سپاه قدس گیلان واکسینه شده‌اند.

عبدالله‌پور تزریق واکسن کرونا به سربازان را بر اساس اولویت دانست و بیان کرد:  واکسن کرونا در سپاه پاسداران به سربازانی که در حین خدمت هستند تزریق می‌شود ولی برخی از سربازان ما در محل تردد مراجعات مردمی هستند و با توجه به شرایط، واکسن کرونا نیز برای سربازان با اولویت انجام می‌شود.

بنا بر اعلام فرمانده سپاه قدس گیلان برخی از سربازان سربازان دژبان به علت موقعیت‌های ارتباطی زیاد با سایر کارکنان در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا بوده و مراحل واکسیناسیون بخش اعظمی از سربازان سپاه قدس به سرعت در حال انجام است.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم حفظ سلامت سربازان در پادگان‌های سپاه قدس گیلان افزود: حفظ سلامت سربازان یکی از مهم‌ترین اولویت ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه بوده و در همین راستا سربازان وظیفه دژبان برای مصون ماندن در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند زیرا باید ماموریت‌های خود به بهترین نحو اجرایی کنند.

وی با اطمینان خاطر به خانواده‌های سربازان سپاه قدس گیلان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاشیم تا هرچه سریعتر تمامی کارکنان وظیفه سپاه قدس گیلان در تمامی شهرستان‌ها واکسینه شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش سربازان در ایجاد امنیت در کشور را موثر دانست و گفت: سربازان غیور جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی برای دفاع از مرزهای کشور و آرمان‌های انقلاب دریغ نکرده حتی در این راه شهدای بسیاری را تقدیم این نظام کردند.