فرماندار رشت با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های شغلی که با مردم در ارتباط بوده و خدمت‌رسانی می‌کنند از دغدغه‌های ما است، گفت: واکسیناسیون کارگران ساختمانی یکی از دغدغه‌های مهم ماست که در تلاش خواهیم بود تا در اسرع وقت امکان واکسیانسیون این عزیزان را نیز فراهم کنیم.

گیل خبر/ به نقل از فارس: علی فتح الهی امروز با اشاره به افزایش چشمگیر واکسیناسیون در شهرستان رشت اظهار کرد: با ورود قابل توجه واکسن به گیلان و شهرستان رشت و افزایش زیرساخت‌های لازم، مراکز واکسیناسیون شهروندان به ۴۵ پایگاه افزایش و مراکز واکسیناسیون گروه‌های شغلی تا ۷۰ پایگاه نیز افزایش یافته است. 

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های شغلی که با مردم در ارتباط بوده و خدمت‌رسانی می‌کنند از دغدغه‌های ما است، گفت: با تلاش‌های فراوان واکسیناسیون ویژه رانندگان تاکسی و برخی از گروه‌های اصناف از جمله نانوایان و شاغلین تره‌بار بدون شرایط سنی در شهرستان رشت آغاز شده است. 

فرماندار رشت با بیان اینکه شروع واکسیناسیون هر گروه شغلی با صد دز در روز آغاز و ظرف ۶ تا هفت روز افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های ما در ستاد کرونا واکسیناسیون کارگران شرکت‌های تولیدی و صنعتی بوده که این واکسیناسیون را نیز آغاز و با توجه به اهمیت این موضوع به آن تاکید داریم. 

فتح الهی به لزوم واکسیناسیون کارگران ساختمانی با توجه به اهمیت شغلی آن‌ها و این که سلامت و معیشت این عزیزان در گرو یکدیگر است، تصریح کرد: واکسیناسیون کارگران ساختمانی یکی از دغدغه‌های مهم ماست که در اولین فرصت در ستاد کرونا شهرستان مطرح و با توجه مطالبه به حق آنان در تلاش خواهیم بود تا در اسرع وقت امکان واکسیانسیون این عزیزان را نیز فراهم کنیم. 

وی با بیان اینکه تا روز گذشته ۱۸ هزار دز واکسن تزریق شد و امروز نیز به ۲۰ هزار دز رسیده است، گفت: افزایش روند واکسیناسیون نویدبخش است لذا در تلاش هستیم تا تزریق روزانه به بالای سی هزار دز نیز افزایش یابد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code