photo 2021 09 09 20 20 22

دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود ضمن قدردانی از کلیه همکاران و بازنشستگان و کارگران، پژوهشگران، اهالی رسانه، شرکای اجتماعی و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی، از پایان ماموریت خود در این سازمان خبر داد.


گیل خبر/متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

با استعانت از خداوند متعال، پس از هشت سال ماموریت به‌ عنوان استاندار بوشهر و گیلان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شنبه بیستم شهریور به عرصه پژوهش، مطالعه و تدریس و به عنوان هیات علمی در محل خدمت سابق خود، موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت بازمی‌گردم.

خداوند را شاکرم که لطف و عنایتش نصیبم شد که در طول ۲۶ ماه خدمت در سازمان تامین اجتماعی، با محقق شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، اجرای طرح تحول دیجیتال، عملیاتی کردن پروژه نسخه الکترونیک، طرح مقررات‌زدایی و تجمیع و تنقیح بخشنامه‌ها، آغاز سیر درمان رایگان و توسعه عدالت درمانی در سطح کشور و پایداری بلندمدت منابع با وصول بی‌سابقه مطالبات سازمان از دولت اثبات شود که با اعتماد به شرکای اجتماعی، خرد جمعی و تکیه به نیروی انسانی کارآمد و خلاق و همراهی مدیران عالی می‌توان دستاوردهای بزرگی حاصل نمود.

به جهت ارتباط و الفتی که با جامعه بزرگ و شریف ذینفعان سازمان تامین اجتماعی داشته‌ام، در صیانت از این دستاوردها و تحقق دیگر آرمان‌هایمان در حوزه عدالت و رفاه اجتماعی، کماکان در کنار جامعه هدف سازمان خواهم ماند.

از کلیه همکاران و آحاد بازنشستگان و کارگران، پژوهشگران، اهالی رسانه، شرکای اجتماعی و ذینفعان سازمان که با مشورت‌، پیشنهادها، انتقادها و حتی اعتراض‌ها در این مسیر یاری‌گر ما بودند، سپاسگزاری می‌نمایم و بابت همه نقص‌ها و نارسایی‌ها حلالیت می‌طلبم.

مصطفی سالاری‌

۱۴۰۰/۶/۱۸