فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور سپاه و بسیج ، روند واکسیناسیون در گیلان را تسریع بخشید که در برخی از مراکز، تزریق واکسن به افراد به کمتر از ۱۰ دقیقه نیز کاهش یافته است.

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه با فعالان سلامت سپاه قدس در سالن اجتماعات این نهاد با بیان اینکه سپاه قدس در ایام کرونا مانع از آسیب دیدن به مردم شده است، اظهار کرد: سپاه قدس گیلان با اجرای هرچه بهتر طرح شهید سلیمانی،کمک مومنانه، واکسیناسیون و مردمی کردن خدمات رسانی نمی‌گذارد آسیبی متوجه مردم شود.

وی مردمی کردن خدمات‌رسانی را یک الگوی موفق دانست و گفت: این الگو که توسط سپاه پاسداران انجام شده یک الگو بوده و با قدرت در حال انجام است و تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بهره‌مندی سپاه از تمامی نهادها در اجرای طرح طرح شهید سلیمانی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی استان نیز در ریشه کن کردن این بیماری بایستی در کنار سپاه و کادر درمان باشند تا آلام مردم آسیب دیده از کرونا تسکین یابد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه خود را مخاطب حوادث و در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک به رفع بیماری کرونا و خدمات رسانی مردم می‌داند، تصریح کرد: از ابتدای پیک پنجم کرونا، سپاه قدس گیلان با بکارگیری نیروی انسانی بسیجی و کارکنان شاغل و امکانات خدماتی و سخت افزاری خود در کنار مردم بوده و خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان حضور سپاه و بسیج ، روند واکسیناسیون در گیلان را تسریع بخشید که در برخی از مراکز، تزریق واکسن به افراد به کمتر از ۱۰ دقیقه نیز کاهش یافته است.