مدیرعامل آبفای گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت: فعالیت کارکنان آبفای گیلان در خدمات رسانی ، جهادگونه است.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل آبفای گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور این شرکت، فعالیت کارکنان در خدمات رسانی را بسیجی وار و جهادگونه دانست.

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج این شرکت با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار ، مدیرعامل و معاونین آبفای گیلان برگزار شد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از مجموعه فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج شرکت اظهار داشت: در فرهنگ ما، فعالیت هایی که فراتر از وظایف اداری و سازمانی انجام می شود را فعالیت بسیجی وار و جهادگونه می دانند و در شرایط کنونی و کاهش منابع تأمین آب ، معاونین و مدیران شرکت بسیجی وار به ارائه خدمت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه سخت ترین بخش فعالیت مربوط به حوزه آب و فاضلاب می باشد خاطرنشان کرد: شرکت های آب و فاضلاب هم تأمین کننده، انتقال دهنده و توزیع کننده آب شرب می باشند و موضوع کیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است .

مهندس حسینی از همکاری و مشارکت سپاه قدس گیلان در اجرای پروژه های آبرسانی روستایی نیز تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد: تلاش بر این است با همه مشکلات موجود بهترین خدمات ارائه شود.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از فرمانده پایگاه بسیج این شرکت که به درجه بازنشستگی نائل آمد ، ابراز امیدواری نمود با حضور فرمانده جدید پایگاه بسیج، شاهد رشد و پیشرفت مناسب در فعالیت های فرهنگی و اعتلای این حوزه باشیم.

در ادامه حسن حبیبی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار ، شکل گیری بسیج مردمی در نهضت انقلاب را یک پدیده ارزشمند عنوان کرد و گفت: اعتقاد امام خمینی (ره) به نقش بی بدیل مردم در انقلاب ، منجر به تشکیل بسیج مردمی شد.

وی در ادامه افزود: بسیج با هدف حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام تشکیل شد که کارنامه ارزشمندی داشت و بسیج اقشار نیز به فرمان امام راحل تشکیل شد که در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی نقش قابل توجهی داشت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار، وظیفه بسیج در دستگاه های اجرایی را کمک به سلامت اداری عنوان کرد و یادآور شد: بسیج در امتداد دستگاه های اجرایی برای کارآمدی بیشتر و توانمندسازی آن تلاش دارد و کسب مقام طی چندسال گذشته از سوی پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان در جشنواره مالک اشتر و ارزیابی های سازمان بسیج کارمندان حاکی از همدلی و تعامل مجموعه شرکت با پایگاه بسیج می باشد.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سیروس ساسانی ، مازیار علیپور بعنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان معرفی شد. گفتنی است مازیار علیپور مدیردفتر قراردادها و مدیر دفتر گزینش شرکت آبفای گیلان می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code