فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد:
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۶:۱۱ چاپ

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در زیر پل یخسازی شده بودند، خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا، سرهنگ محمود حافظی با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در زیر پل یخسازی شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری ۲۲ بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۲ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه افراد دستگیر شده اراذل و اوباش نوظهور هستند و علت درگیری آن‌ها اختلافات شخصی بوده، اذعان داشت: متهمان ۲۸ و ۳۰ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code