فرماندار رشت با اشاره به واکسیناسیون شهروندان در شهرستان رشت و گروه‌های شغلی گفت: واکسیناسیون فرهنگیان به صورت منظم در حال اجراست و در نظر داریم تا واکسیناسیون رانندگان تاکسی نیز از یکی دو روز آینده به صورت مجزا و منظم انجام بگیرد.

گیل خبر/ به گزارش فارس ، علی فتح الهی امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت نام و یاد شهدا و ارائه گزارش عمرانی شهرستان رشت اظهار کرد: سال سخت کرونایی از هفته دولت سال قبل تا هفته دولت سال جاری با توجه به وضعیت کرونایی پر فراز و نشیب تجربه شد اما پروژه‌هایی را بدون بدون متوقف کردن قبل از هفته دولت برای رفاه حال مردم افتتاح کردیم. 

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی به تنهایی میسر نبود و با کمک همه دستگاه‌ها و نهادها انجام شد، گفت: در دو ماه گذشته پروژه‌های بزرگی را با حضور معاون رئیس جمهور وقت به بهره‌برداری رساندیم از جمله آن می‌توان به زورخانه و کتابخانه ملی رشت اشاره کرد. 

فرماندار رشت با بیان اینکه به دلیل وضعیت کرونایی استان اولویت ما خدمات‌رسانی بهداشتی بوده است، افزود: در حوزه‌های درمانی و بهداشتی اتفاقات خوبی انجام شد از جمله افتتاح بیمارستان صحرایی در پنج روز که می‌توان گفت در دنیا بی‌نظیر بوده و یا امکانات خدماتی و تجهیزات پزشکی که به محض تحویل آغاز به کار کرد. 

فتح الهی با بیان اینکه از دهه فجر گذشته تا الان نیز اقدامات خوبی در حال اجرا است که بخشی از آن در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: ۲۸۲ پروژه با مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد که از این میان ۲۷۲ پروژه دولتی با هزینه ۳۲۱ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه بخش‌خصوصی می‌باشد. 

فرماندار رشت با بیان اینکه با افتتاح بخش‌هایی از شهرک صنعتی و افتتاح پروژه‌های عمرانی بیش از ۲۰۹ شغل دائمی ایجاد شد، افزود: در پروژه‌های ورزشی نیز هشت میلیارد هزینه و برای ۵۲ واحد مسکن مددجویان نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته است. 

فتح اللهی با اشاره به محوطه‌سازی بیمارستان رازی که با تلاش و همدلی کادر درمان، مدیران و نمایندگان مجلس شروع شده که در صدد تکمیل آن هستیم، بیان کرد: تکمیل پروژه لاکان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که قطعاً اثرات قابل توجهی را در حوزه درمان می‌گذارد. 

فرماندار رشت با اشاره به واکسیناسیون شهروندان در شهرستان رشت و گروه‌های شغلی گفت: واکسیناسیون فرهنگیان به صورت منظم در حال اجراست و در نظر داریم تا واکسیناسیون رانندگان تاکسی نیز از یکی دو روز آینده به صورت مجزا و منظم انجام بگیرد. 

فتح الهی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون اصناف به ویژه گروه شغلی اول تصریح کرد: درصدد هستیم تا بستر واکسیناسیون نانوایان، سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت‌ها هر چه سریعتر انجام گیرد، اصناف در طول مدت تعطیلات کرونایی همکاری‌های بسیار خوبی داشته‌اند و ما قدردان آن‌ها هستیم. 

وی با بیان اینکه از فردا تا شنبه هفته آینده فقط مرحله دوم واکسیناسیون صورت می‌گیرد و مرحله اول پذیرش نمی‌شود، گفت: سرعت قابل توجهی از یکی دو روز آینده در روند واکسیناسیون اتفاق می‌افتد و امیدواریم هرچه سریعتر روند واکسیناسیون شهروندان تسریع داده شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code