معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان گرامی به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و صرفاً به مطالب و اخبار منتشره در سایت پلیس راهور و صدا و سیما توجه کنند.

گیل خبر/ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا ،با اشاره به انتشار مطلبی با مضمون «اگر پیامک جریمه یک میلیون تومانی برای شما واصل شد، به ۱۱۰ زنگ بزنید» اظهار کرد: این مطلب در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است که این موضوع کاملا ً ساختگی و غیر واقعی است و از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تکذیب میشود.

وی گفت: اگر پیامک جریمه دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت از سوی پلیس ارسال شد و مالک یا متصرف قانونی وسیله نقلیه نسبت به آن معترض بود، می‌توانند برابر ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به همراه مستندات و مدارک برای رسیدگی به موضوع در فرصت مناسبی به اجرائیات پلیس راهور در استان یا شهرستان‌ها مراجعه کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: شایسته است هموطنان گرامی به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و صرفاً به مطالب و اخبار منتشره در سایت پلیس راهور و یا سایر خبرگزاری‌های رسمی و خبر صدا و سیما از زبان مسئولین پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنند و مبنای عمل قرار دهند.