نماینده ولی فقیه در گیلان:
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۱۶:۵۵ چاپ

 امام جمعه رشت گفت: مردم از دولت جدید انتظار تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، مبارزه با فقر و تبعیض دارند.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امامت دارای جایگاه الهی برای سعادتمندی و اصلاح جامعه است و جامعه‌ای که جایگاه امامت را به خوبی بشناسد می‌تواند به یک جامعه اسلامی کامل تبدیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به بصیرت مردم ایران‌ گفت: مردم انقلابی، ولایتمدار و بصیر ایران مانند مردمان زمانِ پیامبراکرم(ص) نبودند و مردمِ ما همواره در راهی که توسط امام‌ راحل ترسیم شد قرار گرفتند و بعد از انقلاب نیز با توجه به تمام هجمه‌های سیاسی، اجتماعی و جهانی سربلند شدند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه گناه امروز برای بشریت‌ عادی شده است افزود: خداوند هر از گاهی بشریت را آزمایش می‌کند و بلای همه‌گیر کرونا هم می‌تواند یک آزمایش باشد بنابراین از دعا، نیابش و توبه غفلت نکنید از طرفی عده‌ای هم از برکات خداوند بر این جامعه بهره‌مند هستند اما ناله و ناشکری می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به 30 مردادماه که به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها 48 سال پیش بخشی از مسجد‌الاقصی را به آتش کشیدند به همین دلیل این روز به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.
وی ضمن گرامیداشت یکم شهریور روز پزشک گفت: از همه پزشکان و کادر درمانی که در ایام کرونا خالصانه و مجاهدانه به مداوای بیماران پرداختند تشکر می‌کنم و این مجاهدت‌ها هرگز فراموش نخواهد شد و به روح پاک شهدای کادر درمان هم درود می‌فرستیم.

رئیس ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر استان گیلان دوم شهریورماه آغاز هفته دولت را مورد اشاره قرار داد و افزود: دولت سیزدهم وارث یک دولت فرسوده و کم‌کار است و عمق گرفتاری‌ها برای دولت جدید بسیار زیاد است و دولت جدید در چنین شرایطی آغاز به کار کرده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه حرکت بر مبنای گام دوم انقلاب یکی از انتظارات مهم است تصریح کرد: تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، مبارزه با فقر، تبعیض و روابط ناسالم اداری و مبارزه با رانت‌خواری و فساد فرهنگی از جمله انتظارات مردم از دولت جدید است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه وضعیت موجود برای مردم خسته‌کننده شده است اظهار داشت: وزیران و مدیرانی که انتخاب می‌شوند باید اهل ایمان و دارای اخلاص در عمل، رویکرد انقلابی، جهادی و کار شبانه‌روزی، معتقد و وفادار به اصول و آرمان‌های انقلاب باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه وزرا و مدیران جدید معتقد به نظام ولایی و دارای سوابق شفاف باشند گفت: برخورداری از بصیرت نافذ، انقلابی و دشمن‌شناس بودن از دیگر ویژگی‌های مدیران جدید باشد و تجمل‌گرا، دنیاپرست، قدرت‌طلب و فاسد نباشند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های کشورمان در حوزه تولید واکسن کرونا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز در کنار تولید واکسن توان واردات واکسن را دارد اما عده‌ای همواره اظهار نظرهایی می‌کنند که درست نیست و ساز مخالف می‌زنند و خود را دلسوز مردم هم معرفی می‌کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code