گیل خبر/ نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان باید از فرهیختگان علوم بالینی کشور باشد، گفت: دکتر عین الهی از پزشکان حاذق و صاحب نام کشور است که با سوابق علمی درخشان گزینه مناسب برای این وزراتخانه است.

غلامرضا مرحبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ... در رشت با اشاره به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزرات خانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت : دکتر عین الهی با سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی درخشان یکی از بهترین گزینه ها برای تصدی وزرات بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به اینکه امروز حوزه سلامت کشور درگیر یک جنگ تمام عیار است، تصریح کرد: فردی که سکان این وازرتخانه را به دست می گیرد باید دادای روحیه جهادی، مدیر و مدبر باشد و از جنس این وزارتخانه و شناخت کافی از حوزه سلامت کشور داشته باشد، که خدا را شکر با شناختی که از دکتر عین الهی داریم، فردی مناسب برای تصدی این مسوولیت است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کرونا یکی از بزرگترین و اصلی ترین دغدغه مردم شده است، گفت: در تشریح برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت عزم جدی برای مقابله و مدیریت این بحران دیده می شود و امیدواریم تا مدیریت ایشان و کمک سایر دستگاه های ذیربط این دغدغه از زندگی مردم کنار رود.

وی با اشاره به حسن شهرت وزیر پیشنهادی بهداشت در جامعه دانشگاهی علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان از جنس این وزارتخانه و تعهد، تخصص و حسن شهرت در بین اساتید دانشگاهای علوم پزشکی بوده است.

دکتر مرحبا با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت باید بر توسعه متوازن همه استان ها اهتمام ورزد، خاطرنشان کرد: حوزه سلامت همچون حوزه آموزش، نیازمند توسعه متوازن در همه استان هاست، امروز استان گیلان به هر دلیلی از این توسعه عقب مانده است که انشالله با درایت وزیر بهدلشت دولت سیزدهم این توسعه در گیلان ملموس تر خواهد بود.