توزیع 72 هزار پرس غذای گرم به نیت 72 تن در گیلان

گیل خبر/به گزارش گیل خبر؛ سپاه قدس گیلان با کمک خیرین تعداد 72 هزار پرس غذای گرم به نیت 72 تن در قالب رزمایش مواسات در تاسوعا و عاشورای حسینی در بین نیازمندان استان توزیع می کند.

* گیلانیان در خیرخواهی و نیک اندیشی اسوه هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان در حاشیه رزمایش مواسات این استان با اشاره به فعالیت های ارزشمند سپاه و بسیج در ایام کرونا، اظهار کرد: بسیج و سپاه از ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا در کنار مردم بوده و هست.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به آثار ارزشمند برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بُعدهای مختلف، گفت: رزمایش مواسات موجب امیدآفرینی در بین اقشار ضعیف جامعه در شرایط سخت کرونایی شد.
وی با اشاره به سخاوتمندی مردمان خَیر و نوعدوست گیلانی، اضافه کرد: گیلانیان در خیرخواهی و نیک اندیشی اسوه هستند و این موضوع را بارها به اثبات رساندند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مبارزه با ویروس منحوس کروانا، تصریح کرد: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به کمک کادر زحمت کش و پرتلاش درمان بشتابند.
فلاحتی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، نسبت به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسمات عزاداری ها تاکید کرد و گفت: در مراسمات و عزاداری های سیدشهدا (ع) نکات بهداشتی در اولویت قرار دهید.

* کمک مومنانه موجب ایجاد بارغه امید در جامعه می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اظهار کرد: سپاه در تهیه و توزیع کمک های معیشتی برای نیازمندان از اولین روزهای شیوع کرونا پیشگام بوده است.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به شرایط سخت کرونایی و تحت شعاع قرار گرفتن معیشت و اقتصاد مردم و بویژه قشر آسیب پذیر جامعه، بیان کرد: توزیع کمک های مومنانه در جامعه نیازمندان موجب ایجاد بارغه امیدی در بین نیازمندان شده است.
به اعتقاد وی، برگزاری رزمایش مواسات و توزیع بسته های کمک معیشتی در جای جای استان گیلان نشان دهنده فرهنگ خیرخواهی مردمان این دیار است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج در ایام کرونا و دیگر بحران ها، بیان کرد: قدم های مثبت برداشته شده در استان توسط سپاه و بسیج با کمک دیگر نهادها، نشان از حضور این نهاد انقلابی در کنار مردم است.
عبدالله پور از توزیع 72 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان گیلان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اضافه کرد: ارزش ریالی این تعداد غذای گرم بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان می باشد که توسط خیرین و مردم نوع دوست گیلانی تهیه شده است. به گفته وی، این تعداد غذای گرم توسط نواحی شهرستان ها و پایگاه های مقاومت محلات بین مردم و نیازمندان توزیع می شود.