مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با فرماندار فومن دیدار و گفتگو کرد .

گیل خبر/ فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان فومن با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

محمد رضا محسنی فرماندار شهرستان فومن ضمن گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت : بسیاری بر این باورند که غول‌های صنعتی چرخ اقتصاد کشورهای توسعه‌ یافته را می‌گردانند اما این در حالی است که صنایع کوچک نقش مهمی در اقتصاد این کشورها ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از شاغلان بخش صنعت در صنایع کوچک و متوسط در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: به همین دلیل در کشور، به منظور توسعه فعالیتهای اشتغال‏زا، بنگاه‏های خرد و متوسط مورد توجه قرار گرفته‏اند تا بتوانند در برنامه‏های آتی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقش موثر داشته باشند.

محسنی در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی بیان داشت : شهرک های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت های استان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم .

فرماندار شهرستان فومن در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت : جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما سرمایه گذاری که ، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد .

محسنی افزود: صنایع کوچک به دلیل کمک به رشد کارآفرینی و توسعه کسب و کار به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشورهای توسعه ‌یافته شناخته می شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات فرماندار شهرستان فومن و گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک بیان داشت : تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.                                                     

فریبرز سعیدی کیا با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است ، ضمن این که حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد ، که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان می باشد .

لازم به ذکر میباشد در پایان این دیدار از شهرک صنعتی گوشلوندان و ناحیه صنعتی کوچی چال فومن بازدید به عمل آمد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code