چوکای چهل پدر همچنان محلی برای تاخت و تاز مدیران سیاسی و پروازی . جوان ۲۵ ساله اهل لرستان بدون هیچ سابقه ای مدیرعامل باشگاه چوکا شد!

گیل خبر/ به نقل از تالشان نیوز مدیران باشگاه چوکای تالش سرانجام پس از چند هفته کش و قوس ، سرمربی فصل آتی این تیم ، در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را معرفی کردند.

در حالی که انتظار میرفت مطابق خواست هواداران ، مسئولیت هدایت سبزپوشان ، به سرمربی با تجربه ای چون فرشاد پیوس که موفق به کسب نتایج فوق العاده در هر دو مقطع حضورش در تالش شده بود ، سپرده شود.

اما مدیران باشگاه چوکا از به خدمت گیری علی نظر محمدی بازیکن اسبق تیم پگاه گیلان و سرمربی سابق سپیدرود رشت به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر دادند.

این درحالیست که مدیران چوکا و حتی نماینده حوزه انتخابیه تالش پیشتر در صحبت های خود بر بکارگیری و حفظ فرشاد پیوس تاکید داشتند ولی به یکباره به دلیل انچه عدم توافقات مالی از سوی مدیران باشگاه چوکا خوانده شد حضور پیوس در تالش منتفی گشت.

اما نکته قابل تامل در جدایی ناگهانی فرشاد پیوس رفتار  مدیران چوکا بود که نه تنها در جهت حل مشکلات تمایلی از خود نشان ندادند بلکه تنها به یک جلسه با فرشاد پیوس درخصوص آینده و نحوه همکاری ایشان با چوکا اکتفا کردند.


و جالب تر آنکه چنان سراسیمه و خوشحال از این شکاف ، از تلاش برای حل اختلافات دست کشیدند ، که گویی بهانه ی موجهی یافته اند تا آن را دستاویزی قرار دهند که به وسیله آن بتوانند هواداران را برای اجرای اهداف اصلی خود قانع و گمراه کنند و بگویند ما پیوس را میخواستیم و او به خاطر پول به تالش نیامد !

البته که این نمایش از نگاه هواداران چوکا مصداق تکرار همان سناریویی است که بهمن محمدیاری نماینده ادوار حوزه انتخابیه تالش که هم اکنون خود را به عنوان هئیت مدیره باشگاه معرفی میکند، در فصل سقوط چوکا به لیگ یک ، آن را به اجرا در اورده بود.

بدین ترتیب که وی با فشار سیاسی، مالک سابق چوکا را با وعده حمایت مالی و جذب اسپانسر مجاب کرد تا هادی شکوری سخنران میتینگ انتخاباتی برادرش را به عنوان سرمربی تیم چوکا جایگزین فرشاد پیوس کند.

و در نهایت هم در یک برنامه تلویزیونی به چشمان مردم نگاه کرد و گفت باشگاه آن زمان مالک داشت و ایشون پس از عدم توافق با پیوس به خاطر مسائل مالی تصمیم گرفت از اقای شکوری استفاده کند !


به واقع که صحبت های محمدیاری مصداق بارز همان هشداریست که در خرداد سال ۸۸ خطر ظهور آن مبنی بر رواج پدیده ای که به چشمان مردم نگاه میکنند و دروغ میگویند میباشد.

به نظر میرسید انگیزه های اصلی طراحی سناریوی حذف پیوس،  استقلال شخصیتی و نفوذ ناپذیری این مربی با تجربه فوتبال کشور بود که با منافع مدیران سیاسی چوکا در تعارض قرار دارد.

در واقع حضور پیوس تداوم حذف برخی از بازیکنان اخراجی بومی از تیم چوکا و همچنین کنار گذاشته شدن فرزندان لیدرهای انتخاباتی از ترکیب تیم را استمرار میبخشید که این موضوع برای خانواده محمدیاری حکم آبرو و حیات و ممات دارد.

بنابراین در اولین اقدام علی نظر محمدی را که پیشتر هم روی جایگزینی ایشان به جای علی لطیفی اصرار داشتند به مدیران باشگاه چوکا که هیچ شناختی از وی نداشتند معرفی گردید تا مسیر بازگشت اخراجی ها و بازیکنان بی کیفیت و امیدهای کارتی همچون فصل قبل به چوکا باز و هموار شود.

با این همه اقدام علی نامداری مالک باشگاه چوکا در معرفی مدیرعامل جدید این تیم نیز جالب توجه است.

نامداری پس از ناکارآمدی علی عزتی اینبار محمد رحمان سالاری جوانی متولد ۷۵ با ۲۵ سال سن از دیار لرستان بدون تجربه مدیریتی به عنوان نماینده خود و مدیرعامل باشگاه چوکا برگزید.

گفته میشود سالاری که سابقه کوتاهی در تیم بادران تهران داشته است از طرف عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و خانم موسوی نایب رییس این فدراسیون که از مدیران سابق سالاری در تیم بادران بوده است مورد حمایت و سفارش برای تصدی این سمت قرار گرفته است

بدین ترتیب اولین گام همکاری سالاری و بهمن محمدیاری منتهج به حذف پیوس و آمدن علی نظر محمدی به چوکا شد
نشان دهنده آن است چوکای چهل پدر که هنوز مالکش معلوم نیست چه کسی است بدون توجه به خواستگاه هزاران هوادارش،  همچنان جذابیت های خاصی برای مدیران سیاسی و پروازی دارد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code