خرید میز ناهار خوری از بازار یافت آباد با دیجی چوب

گیل خبر/ امروزه میز ناهارخوری در انواع طرح ها، رنگ ها و با استفاده از متریال مختلف تولید می شود. برای خرید بهترین مدل این میزها، خرید میز ناهارخوری از بازار یافت آباد توصیه می شود.

قیمت میز ناهار خوری در یافت آباد

در سال های نه چندان دور، میز غذاخوری به عنوان یک کالای لوکس به شمار می آمد؛ اما در چند سال اخیر، دیگر چنین نیست و چیدمان منزل بدون وجود این میز و صندلی ها، تکمیل نمی شود. به همین سبب نیز کاربران باید این محصولات را با کیفیت عالی و کارایی قابل قبول و متناسب با نیازهای خود تهیه کنند. در خرید میز نهارخوری باید نکات مهمی مد نظر بوده و بهترین مرکز برای خرید آن را انتخاب کرد.

بازار یافت آباد که به صورت تخصصی به فروش انواع میز ناهارخوری و ... اختصاص دارد، بهترین مرکز برای خرید این محصولات خواهد بود. با مراجعه به این بازار می توانید تنوع بالایی از این میزها را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در این خرید، هرگز کیفیت را فدای قیمت میز ناهارخوری نکنید.

نکات مهم در خرید میز ناهارخوری

در خرید میز غذاخوری باید به این موضوع توجه داشت که این محصولات باید به صورت استاندارد تهیه شده و با نیازهای شما، همخوانی داشته باشند. از این رو بر اساس راهنمای خرید میز ناهارخوری باید به نکات مهمی در این خرید توجه داشته باشید. از جمله این موارد می توان به نکات زیر اشاره داشت:

ابعاد میز ناهارخوری

میزهای ناهارخوری در انواع دو، چهار، شش و 12 نفره به بازار عرضه می شوند. شما باید دقت داشته باشید که میزی را انتخاب کنید که با متراژ منزل و آشپزخانه تناسب داشته باشد. نکته دیگر آن است که باید به ارتفاع میز نیز توجه کنید. البته باید خاطر نشان کنیم که ابعاد میز با نوع کاربری شما نیز ارتباط مستقیم دارد. اگر هدف از خرید میز غذاخوری، استفاده از آن در سالن پذیرایی است می توانید آن را از میان میزهای 6، 8 یا 12 انتخاب کنید. میز ناهارخوری کوچک معمولاً در آشپزخانه و برای صرف صبحانه و عصرانه در نظر گرفته می شود.

ارتفاع میز ناهارخوری باید به حدی باشد که به هنگام نشستن بر روی صندلی، شما را اذیت نکند. در حالت استاندارد، ارتفاع میز وقتی پشت صندلی نشسته اید باید تا زیر قفسه سینه شما باشد. در ضمن ارتفاع این میزها نباید به حدی کم باشد که به هنگام غذا خوردن مجبور به خم شدن باشید.

سبک میز ناهارخوری

انواع میز ناهارخوری با سبک ها و مدل ها مختلف در بازار یافت آباد عرضه می شود. متقاضیان باید بر اساس سبک مورد استفاده در دکوراسیون منزل و وسایل و مبلمانی که در منزل دارند، میزی مناسب انتخاب کنند. شما می توانید در خرید خود، میز ناهارخوری مدرن با طراحی مینیمال را انتخاب کنید و یا میز ناهارخوری کلاسیک با نقش و نگارهای فاخر را خریداری کرده و جلوه ای زیبا در منزل خود به وجود آورید.

انواع میز غذاخوری مدرن به صورت ساده طراحی شده اند و در اشکال و اندازه های مختلفی می توان آنها را تهیه کرد. معمولاً از این محصولات در منازلی با ابعاد کوچک که چیدمانی ساده دارند استفاده می شود. به عنوان مثال، خرید میز ناهارخوری کم جا گرد می توان بهترین انتخاب در این موارد باشد. این در حالی است که میزهای ناهارخوری کلاسیک نظیر میز ناهار خوری تاج دار روژان، برای منازلی با ابعاد بزرگ و دکوراسیون مجلل انتخاب می شوند و استفاده از آنها در سالن پذیرایی رواج دارد.

مدل میز ناهارخوری

در خرید میز ناهارخوری از بازار یافت آباد باید به شکل میزها نیز توجه کرد. این محصولات را می توان در انواع فرم های مستطیل، گرد و بیضی تهیه کرد. میز ناهارخوری گرد را می توانید بر اساس ابعاد فضای در دسترس در انواع کم جا و یا کوچک تهیه کنید. این میزها فضای کمی را اشغال کرده و می تواند بهترین گزینه برای استفاده به عنوان میز قهوه خوری و میز غذاخوری آشپزخانه باشد. میزهای بیضی و مستطیل نیز در انواع مدرن و همچنین کلاسیک تولید می شوندکه می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، آنها را خریداری نمایید.

رنگ میز ناهارخوری

انواع میز ناهارخوری جدید در رنگ بندی های مختلفی تولید می شوند. شما باید در خرید این محصولات به رنگ های به کار رفته در دکوراسیون و مبلمان منزل و همچنین رنگ متریال به کار رفته در صندلی های غذاخوری توجه کنید. با این اوصاف شما می توانید این میزها را در رنگ های تیره و روشن خریداری نمایید.

جنس میز ناهارخوری

انواع میز ناهارخوری از نظر جنس نیز با هم تفاوت دارند. کاربران می توانند این میزها را در انواع زیر خریداری کنند:

میز ناهارخوری چوبی: میز ناهارخوری چوبی از انواع پر فروش این محصولات در بازار یافت آباد است. در تولید پایه های این محصولات معمولاً از چوب راش و توسکا استفاده شده و رویه آنها از MDF ساخته می شود. در خرید این میزها باید دقت داشته باشید که پایه و رویی میز چگونه به هم وصل شده اند. ممکن است این اتصال با چسب چوب یا پیچ مهره انجام شده باشد یا حتی ممکن است رویه به صورت جدا از پایه ها طراحی شده باشد.
میز ناهار خوری شیشه ای: میز ناهارخوری شیشه ای از دیگر انواع این میزها به شمار می آید. در این محصولات، پایه ها از جنس چوب یا فلز بوده و فقط سطح رویی میز از شیشه ساخته می شود. اگر فضای منزلتان کوچک است خرید میز غذاخوری شیشه ای می تواند گزینه خوبی باشد، زیرا به بازتر دیده شدن محیط کمک خواهد کرد.
میز ناهارخوری فلزی: میز ناهارخوری فلزی نیز از جمله محصولاتی است که در برخی موارد می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. این میزها دارای پایه های فلزی بوده و محصولی مناسب برای استفاده در مکان هایی چون رستوران ها هستند.
میز ناهارخوری MDF: میز ناهارخوری mdf به دلیل داشتن روکش pvc می تواند مقاومت خوبی از خود نشان داده و در محیط هایی که رطوبت زیاد است، گزینه خوبی برای استفاده باشد.
وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.ir

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code