فرمانده سپاه استان گیلان گفت: سپاه این آمادگی را دارد که با همکاری علوم پزشکی استان و سرعت‌بخشی در روند واکسیناسیون ظرف ۲۰ روز، ۲ میلیون نفر را واکسینه کند.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری عاشورای حسینی اظهار داشت: کار در راه خدا فراموش‌نشدنی است و امام‌ حسین(ع) نیز همه‌ چیز خود را فدای خداوند کرد و خداوند نیز عالم را در اختیار او گذاشت.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به جهاد اصحاب رسانه در عرصه‌ مقابله با کرونا گفت: تهیه و انتشار اخبار خوب در رفتار مردم جامعه اثرگذار است و از آنجا که خبرنگاران ارتباط زیادی با جامعه دارند و در مکان‌های پُرخطر حضور می‌یابند بنابراین واکسینه شدن و حفظ سلامت آن‌ها اهمیت دارد.

سردار عبدالله‌پور شرایط سخت کرونایی را مورد اشاره قرار داد و از اصحاب رسانه خواست تا مردم را تشویق به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی کنند افزود: سراسر کشور امروز درگیر کرونای دلتاست و این وضعیت، مراعات بیشتری را می‌طلبد البته سرعت دادن به روند واکسیناسیون همواره مورد تاکید ما بوده است.

وی از ایجاد 140 پایگاه واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در سطح استان خبر داد و بیان کرد: متاسفانه از این پایگاه‌ها به میزانی که انتظار داشتیم استفاده نشد و قرار شد واکسن بیشتری به دست ما برسد و سپاه این آمادگی را دارد که با همکاری علوم پزشکی استان ظرف 20 روز 2 میلیون نفر را واکسینه کند.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به مراسمات ماه محرم و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات گفت: همه دیگران را تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم و عزاداری‌های محرم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود البته گیلان در واکسیناسیون افراد جزو استان‌های برتر است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code