دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در سال 1399 به رتبه سوم دست یافت.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور ، این شرکت در رشته انتشارات و مستندسازی مقام سوم را کسب نمود.
در متن لوح تقدیر صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو خطاب به لیلا علیزاده مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان آمده است؛
سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق، فرصتی است که تلاش های همکاران ما در روابط عمومی های صنعت را به منصه ظهور رساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد.
تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته انتشارات و مستندسازی را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
بنابراین گزارش؛ دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان پیش از این نیز در دو دوره قبلی جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در بخش آموزش همگانی موفق به کسب مقام سوم شده بود و برای سومین سال متوالی حائز رتبه در این جشنواره شد.
گفتنی است این جشنواره با حضور 127 شرکت کننده از شرکتهای آب منطقه ای ، برق منطقه ای ، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و مدیریت تولید برق در سطح کشور برگزار شد که بیش از 2995 اثر در قالب 14 محور برای ارزیابی ارائه شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code