گروه صنعتی صنعتکاران

گروه صنعتی صنعتکاران یکی از باسابقه‌ترین عرضه کننده های انواع درب و نرده‌ اسپیرال و فرفورژه در کشور بوده که در کنار تولید و ارائه انواع محصولات مرغوب و در عین حال کاملاً شیک، فرهنگ مشتری مداری را نیز به بهترین شکل ممکن رعایت می‌کند. درواقع صنعتکاران با رعایت استانداردهای کیفی بین‌المللی در زمینه تولید محصولات و همچنین بهره‌مندی از نیروهای متخصص و کارآزموده، کالاهایی ازجمله انواع درب‌های پارکینگی و نفر رو، جان پناه ، پله‌های معلق و پیچ و غیره را به شما عزیزان عرضه می‌کند تا به بهترین شکل ممکن نیازهای مشتریان را پوشش دهد. حال با توجه به این مقدمه در ادامه این نوشتار در باب خدمات این فروشگاه معتبر بیشتر سخن خواهیم گفت، پس همراه ما باشید.

انواع نرده اسپیرال و فرفورژه در فروشگاه صنعت‌کاران

در ابتدا باید بدانید که نرده اسپیرال چیست؟

درواقع به راه پله‌هایی با حالت قوس دار و مارپیچ که طبقات را به یکدیگر متصل می‌کنند، راه پله اسپیرال گفته می‌شود و طبیعتاً نرده هایی که بر آن‌ها سؤال می‌شود نیز نرده اسپیرال نامیده می‌شود. در همین راستا جالب است بدانید که نرده های راه پله از طراحی های خاصی برخوردار می باشند که شامل انواع طرح های فرفورژه کلاسیک و مدرن می‌شود. درواقع شرکت صنعتکاران ارائه دهنده انواع نرده اسپیرال چه به منظور کاربرد در هتل های مجلل یا مراکز خرید بزرگ و چه برای کاربردهای مسکونی بدون هیچگونه محدودیتی می باشد و در ساخت محصولات خود از فنی ترین اصول فروگزار نبوده و پروژه ها را به بهترین شکل ممکن پیاده می کند.

انواع جان‌پناه

همان طور که میدانید ، جان پناه ، محافظی دیوار مانند است که به صورت ساختاری ممتد ،  یکپارچه ،  محکم و استوار از جنس، آجر، سنگ، بتن، چوب یا فلز و… ساخته می شود. به طور کلی می توان جان پناه را به عنوان مانعی که به صورت دیوار کشیده شده ای در لبه یک بام، بالکن، گردشگاه یا سایر محوطه ها دانست که به ایمنی محیط و جلوگیری از سقوط افراد کمک می‌کند. با توجه به این توضیحات لازم است بدانید که امروزه یکی از پر سفارش ترین‌ خدمات، ساخت و نصب انواع جان‌پناه در شکل ها و طرح های متنوع است که باید توسط یک متخصص ساخته و پرداخته شود؛ بنابراین در این حوزه نیز صنعتکاران در کنار شما بوده و با ارائه انواع جان‌پناه های فلزی و فرفورژه آرامش و امنیت را به شما هدیه می‌دهد.

انواع درب‌های نفر رو و پارکینگی

سالهاست که درب‌های فلزی به‌عنوان درب های ورودی ساختمان مانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو در حال ساخت و خرید می باشند، اما امروزه مدل های جدیدتر و متنوع تری از این محصولات با عنوان درب های فرفورژه را در بازار کشور مشاهده می‌کنیم. به طور کلی به قطعات فلزی برجسته و نقش داری که با استفاده از تکنولوژی روز با روش شوتینگ ریخته و ساخته می‌شود، فرفورژه میگویند.

ظرافت، سبک بودن و قابلیت رنگ پذیری بالا ازجمله مزایای قابل توجه قطعات فرفورژه به خصوص انواع درب ها است. با توجه به همین مشخصه ها نیز درب فرفورژه قابلیت نصب بر روی تمام ساختمان ها و بناها را دارد و فراوانی قطعات آن سبب شده است تا تولیدکنندگان درب فرفورژه ازجمله گروه صنعتی صنعتکاران بتوانند مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از این محصولات را در انواع درب های پارکینگی و نفر رو طراحی و روانه بازار نمایند. درب پارکینگ ازجمله درب هایی می‌باشد که شاید در نگاه اول زیبایی آن چندان با اهمیت نباشد، اما با یک نگاه دقیق تر و جزئی نگر تر می‌توان متوجه شد که انتخاب یک درب فرفورژه زیبا برای پارکینگ می‌تواند زیبایی خاصی را به فضا ببخشد. در کنار درب‌های پارکینگ سایر درب های نفر رو نیز از همین قانون پیروی می کند. چراکه نقش و نگاری هنرمندانه می‌تواند به هر محصولی جلوه خاصی دهد.

انواع پله‌های معلق و پیچ، خدمتی دیگر از صنعتکاران

امروزه طراحی و استفاده از انواع پله‌های معلق جایگاه ویژه ای در مبحث طراحی داخلی پیدا نموده است. چراکه این نوع از پله‌ها اشغال فضای خاصی نداشته و دید وسیعی را برای افراد ایجاد می‌کنند. درواقع این پله‌ها تنها از یک طرف به دیوار نصب شده که همین ویژگی نیز عاملی برای معلق در نظر گرفتن آن‌ها می‌باشد؛ زیرا به گونه‌ای است که انگار در هوا معلق است. با توجه به همین مطلب نیز گروه صنعتی صنعت‌کاران سازنده شیک‌ترین سازه‌های فلزی ازجمله انواع پله پیچ و معلق در کنار انواع محصولات فرفورژه و اسپیرال و با بیش از 20 سال تجربه آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران و شهرستان‌ها بوده تا لذت یک خرید رضایت‌بخش را برای شما گرامیان ایجاد نماید.

آشنایی با مزایای محصولات فرفورژه

محصولات فرفورژه با توجه به محبوبیتی که کسب نموده‌اند دارای مزایای متنوعی می‌باشند که این موارد به شرح زیر است:

زیبایی منحصر به فرد فرفورژه

کمتر کسی پیدا می‌شود که از درب‌ها و نرده‌ها و سایر وسایل فرفورژه که در محیط اطراف می‌بینیم خوشش نیاید و بتواند منکر زیبایی درب‌های فرفورژه شود. چراکه بی‌شک می‌توان اظهار داشت که یک از مهم‌ترین عوامل مؤثر در زیبایی ساختمان، نقش‌های فرفورژه بر روی درب، پنجره و نرده‌ها است.

تنوع فراوان فرفورژه

می‌توان گفت یکی از بهترین امتیازات محصولات فرفورژه تنوع بیش از حد در مدل‌ها می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید هر مدلی که مد نظر خود دارید را انتخاب و از فروشگاه صنعت‌کاران سفارش دهید.

محصولاتی محکم و مقاوم

محصولات فرفورژه علا رقم چهره زیبا و ظریف خود از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. با توجه به رویه ساخت محصولات فرفورژه این نوع از محصولات بسیار مستحکم بوده و به‌راحتی خم و تغییر شکل نمی‌دهد.

عدم نیاز به مراقبت و نگهداری دقیق

با وجود ترکیباتی مثل چدن و آلومینیوم، این آهن شکل داده شده در مقایسه با سایر فلزات دیگر از مقاومت بالاتری برخوردار است و همین موضوع باعث می‌شود تا دیرتر دچار زنگ‌زدگی شود. درواقع فرفورژه نیاز به مراقبت خاص و تعویض دائم ندارد و با استفاده صحیح سالیان سال قابل استفاده است.

قیمت متناسب فرفورژه

همان‌طور که میدانید قیمت مهم‌ترین المان در انتخاب می‌باشد و در همین راستا جالب است بدانید که محصولات فرفورژه از قیمت بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار می‌باشد.

اهمیت خرید از فروشگاه‌های معتبر در کشور

سوالی که ممکن است مشتریان قبل از هر خرید از خود بپرسند این است که آیا می‌توان به این فروشگاه اعتماد کرد؟

این سؤالی کاملاً به جا است و شاید به جرات بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل برای اعتماد به گروه صنعتی صنعت کاران، پشتیبانی و مشاوره دقیق متخصصین این مجموعه به منظور خرید بهتر محصول مد نظر دانست.

از طرفی قیمت منصفانه محصولات نیز بر اعتماد سازی مشتریان اثرگذار است. درواقع در صنعتکاران قیمت هر یک از محصولات به نوع انتخاب خریدار بستگی دارد و معمولاً بعد از اتمام کار برحسب کیلوگرم تعیین می‌شوند. جالب است بدانید که در این فروشگاه می‌توانید سفارش ساخت برخی از مدل‌ها به صورت سبک تر را داده و گاهی مدل‌های محصول مدنظر را سنگین تر و مستحکم تر انتخاب نمایید. همچنین درخواست رنگ‌آمیزی درب‌ها نیز وجود داشته و در تعیین قیمت محصول می‌تواند تأثیرگذار باشد. در پایان نیز لازم به ذکر است که پشتیبانی این فروشگاه نیز همواره مورد تحسین مشتریان همیشگی ما بوده است. چراکه این حق شماست که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code