رئیس هیات ورزش های همگانی گیلان تاکید کرد:
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ۰۹:۵۹ چاپ

رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان در خصوص واکسیناسیون مربیان ورزشی مطرح کرد: مربیان ورزشی که به لحاظ اوضاع ابتلا به کووید بنا به شرایط شغلی در شرایط بحران قرار دارند، و گویی جزو فراموش شدگان روند واکسیناسیون سراسری هستند.

گیل خبر/ علیرضا زهری افزود: با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از آغاز شیوع ویروس کرونا دردنیا والبته کشور ، واکسیناسیون گروه های مختلف مشاغل آغاز شده اما مربیان ورزشی باتوجه به اینکه درتمام این دوران با تمرینات ورزشی و تشویق مردم به ورزش  و فعالیت جسمانی با وجود در معرض این ویروس بودن، هنوز جز الویت های دریافت واکسن نیستند.

زهری تاکید کرد: در چنین شرایطی که کشور ما نیز با پاندمی کرونا، دست به گریبان است، شاهد هستیم واکسیناسیون برخی از گروه‌های شغلی به صورت گزینشی آغاز شده اما روند واکسیناسیون مطابق برنامه‌ای مشخص پیش نمیرود.

جامعه ورزشی که به لحاظ اوضاع ابتلا به کرونا بنا به اقتضای شغلی در شرایط بحران واقعی قرار دارند، گمان میرود جزو فراموش شدگان روند واکسیناسیون سراسری هستند در حالیکه با تدبیری مناسب، روند موجود قطعا قابل اجتناب بود.

رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان در ادامه گفت: مربیان ورزشی باتوجه به شرایط موجود و تعطیلی باشگاه ها و مراکز ورزشی به لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی روبه رو هستند اما با وجود همه این مشکلات همچنان در راه ارتقا سلامت روح و جسم شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند.

زهری افزود:اغلب این مربیان در معرض خطر ابتلا بوده و ناگزیر اغلب اوقات کاری خود را با استرس و اضطراب ناشی از پاندمی کرونا ، به حداقل رسانده و یا مجبورند باشگاه ها و ورزش را تعطیل کنند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه مربیان ورزشی دراین دوران جز مشاغلی بودند که بیشترین آسیب شغلی را متحمل شدند وحتی هیچ پوشش بیمه ای نیز ندارند اما همواره درراه ارتقا سلامت جامعه نقش بسیار مهم وحائز اهمیتی دارند، لذا انتظار میرود تا مسئولین ذی ربط نسبت به واکسیناسیون این عزیزان اقدام نموده و گامی عملی بردارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code