مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از واکسیناسیون کووید۱۹ خبرنگاران گیلانی از امروز خبر داد و گفت: خبرنگاران در خطر مقدم پوشش خبری درخصوص بیماری کووید۱۹ هستند.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ فیروز نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا جهت پوشش خبری و اطلاع رسانی به آحاد مردم در خصوص این بیماری حضور دارند.

وی از واکسیناسیون کووید۱۹ خبرنگاران گیلانی از امروز خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مواجهه خبرنگاران با مخاطرات بحران کرونا، به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، طبق دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هماهنگی های به عمل آمده با معاونت بهداشتی دانشگاه و مرکز بهداشت رشت، همزمان با سراسر کشور، واکسیناسیون کووید۱۹ خبرنگاران گیلانی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۳ و ۱۴ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به صورت اختصاصی انجام می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه واکسیناسیون خبرنگاران با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی انجام می شود، گفت: مکان تزریق واکسن در تالار پاسارگاد رشت واقع در فلکه شهید قلی پور، کیلومتر دو جاده پیربازار، سمت چپ است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code