نظام پزشکی گیلان پاسخگو باشد:
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۱۱:۵۸ چاپ

 گیل خبر/ در شرایطی که بحران ویروس کرونا تمام استان را در برگرفته و تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است، شاهد اتفاقات عجیبی در حوزه درمان استان هستیم.

در این شرایط اسفبار کرونا، نظام پزشکی گیلان باید پاسخگو باشد که چه لزومی به باز بودن کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی و تغذیه و رژیم درمانی وجود دارد؟

آیا به واقع جان و سلامت مردم ذره‌ای اهمیت ندارد که نظام پزشکی حکم به تعطیلی موقت این مراکز دهد تا تب و تاب ویروس کرونا دلتا کمی در استان فروکش کند؟

ازدحام شدید و شلوغی مراکز زیبایی یکی از عوامل تشدید شیوع ویروس کروناست و چه بهتر است که در این شرایط حساس و بحرانی، شاهد تعطیلی موقت مراکزی باشیم که باز بودنشان ضرورت چندانی برای مردم ندارد و چه بسا به قیمت جانشان تمام شود.

از نظام پزشکی گیلان که به تازگی و پس از انتخابات هیات رئیسه خود با توان جدید آغاز به کار کرده است، انتظار می‌رود برای حفظ سلامت و جان مردم و جلوگیری از ایجاد بحران‌های بیشتر، سریعا دستور تعطیلی کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی و تغذیه و رژیم درمانی و سایر مراکز مشابه را صادر کند تا از مرگ و میر بیشتر شهروندان در اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.

*عکس تزئینی است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code