مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۳ چاپ

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: طرح واکسیناسیون حدود ۴۰ هزار معلم رسمی و غیررسمی از امروز آغاز شده که برای تسریع این روند، ۳۶ مدرسه به واکسیناسیون معلمان اختصاص یافته است.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ محمد رحمتی در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در گیلان در جمع خبرنگاران، با اشاره به ضرورت بازگشایی ایمن مدارس و آموزش حضوری دانش‌آموزان در سال تحصیلی پیشرو، اظهار کرد: طرح واکسیناسیون حدود ۴۰ هزار معلم رسمی و غیررسمی از امروز آغاز شده که برای تسریع این روند، ۳۶ مدرسه به واکسیناسیون معلمان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند تزریق واکسن، افزود: در این راستا در شهرهای بزرگ دو مرکز، در شهرهای کم جمعیت یک مرکز و در شهر رشت هم چهار مرکز برای واکسیناسیون معلمان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره نحوه مراجعه فرهنگیان به مراکز تزریق واکسن کرونا نیز یادآور شد: براساس برنامه ریزی‌ها، فرهنگیان می‌توانند طبق نوبت دهی که از طرف ادارات آموزش و پرورش مناطق استان تعیین شده، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رحمتی خاطرنشان کرد: علاوه بر معلمان رسمی، معلمان غیر رسمی و سربازمعلمان که مشخصاتشان در سامانه وجود ندارد نیز می‌توانند پس از تایید ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، طرح واکسیناسیون فرهنگیان از امروز، ۹ مرداد آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ادامه دارد.