مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از بهره برداری از خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان در ایام مبارک دهه فجر سال جاری خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت ارتقاء کیفیت آب شهر کوچصفهان، از اجرای پروژه آبرسانی به این منطقه از محل تصفیه خانه بزرگ آب گیلان خبر داد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام این خبر افزود: پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان به طول 13 هزار و 400 متر با لوله چدن داکتیل در حال اجرا می باشد که تاکنون 8 هزار و 500 متر اجرا و 4 هزار و 800 متر باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه شهر کوچصفهان و تعدادی از روستاهای حدفاصل شهر سنگر و کوچصفهان از مزایای این پروژه بهره مند خواهند شد افزود: جمعیت پیش بینی شده در افق این طرح در سال 1425 بیش از 22 هزار نفر می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان هزینه اجرای این طرح را تاکنون حدود 200 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: برای اتمام پروژه و بهره برداری کامل از آن، حدود 180 میلیارد ریال اعتبار لازم است که با تأمین و تخصیص به موقع اعتبار مورد نیاز، همزمان با ایام مبارک دهه فجر، شاهد بهره برداری از این پروژه و بهره مندی مردم منطقه از آب سالم و با کیفیت خواهیم بود.   

 

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code