رئیسی در نشست با کمیسیون های تخصصی مجلس:
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۲۱:۰۱ چاپ

نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار نمایندگان عنوان کرد که رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی ما در دولت آینده است و رسیدگی به مسائلی همچون اصلاح ساختار اداری، رفع مشکلات آب، برق و گاز مردم به صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس جمهور منتخب نیز در این نشست با تاکید بر تخصص، دغدغه مندی و دلسوزی نمایندگان مجلس، از تشکیل جلسات مشترک میان دولت و مجلس استقبال کرده و اظهارداشت: دولت و مجلس باید به اولویت‌ها توجه داشته باشند و با نگاهی متوازن در تمامی حوزه‌ها، نه صرفا یک بخش و یا قشر خاصی از جامعه، بلکه تمامی آحاد مردم را مدنظر قرار داده و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان را با فوریت پیگیری نمایند.
آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: من به آینده کشور بسیار امیدوارم و اطمینان دارم به واسطه داشتن سرمایه عظیم مردم و برخورداری از ظرفیت تمامی بخش‌ها، برون رفت از سختی‌ها و محدودیت‌های موجود، ممکن و دست یافتنی است.
دکتر رئیسی گفت: اعتقاد دارم ما باید در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم همراه باشیم و دوشادوش یکدیگر بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنیم وضعیت را به نفع زندگی مردم تغییر دهیم.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه همکاری دولت آینده، مجلس شورای اسلامی و همه بخش ها و نهادها می‌تواند به گشایش در زندگی مردم بیانجامد، اظهار داشت: همراهی و همکاری برای رفع مشکلات و گرفتاری های کشور اقدامی افتخارآمیز و انقلابی است. این همکاری باید مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر کند.
در این جلسه که در راستای تعاملات و همکاری های متقابل میان مجلس و دولت سیزدهم برگزار شد، روسا و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، برنامه و بودجه، بهداشت و درمان، شوراها و امورداخلی، صنایع و معادن، عمران، فرهنگی، کشاورزی، اصل نود، حقوقی و قضایی و همچنین فراکسیون روحانیت و فراکسیون بانوان به بیان نظرات و ارائه راهکارهای خود پرداختند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code