گیل خبر/ فرمانده انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از منزل و وسایل همراه 2 متهم، یک کیلو و 220 گرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف کردند.
سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی اخلاق‌‎مداری در جامعه است اظهار داشت: معضل اعتیاد به موادمخدر مسئله‌ای جهانی است.
وی از دریافت خبر فروش و مصرف موادمخدر توسط فردی در حوالی شهر رودسر و پیگیری پلیس در این رابطه خبر داد و گفت: با انجام تحقیقات صحت موضوع محرز و ماموران کلانتری 11 پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه فروشنده 37 ساله و 3 معتاد متجاهر دستگیر شدند افزود: پلیس در بازرسی از منزل این متهم، 800 گرم حشیش و تعدادی از آلات و ادوات استعمال موادمخدر را کشف کرد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در عملیاتی دیگر که در منطقه چابکسر صورت گرفت، ماموران انتظامی این بخش حین گشت‌زنی به یک متهم سابقه‌دار مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه این فرد 29 ساله، 420 گرم حشیش را کشف کردند.
سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با موادمخدر همکاری تمامی آحاد جامعه و دستگاه‌های مربوطه ضروری است.