رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کنترل ورودی‌های گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی، ۳۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته‌اند، اعمال قانون شده و  ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد نیز از محورهای مواصلاتی گیلان به مبدا بازگشت داده شده‌اند.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در ورودی‌های گیلان با قوت ادامه دارد، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان توسط دوربین‌های مکانیزه و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت جدی کنترل و پایش می‌شوند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی، ۳۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته‌اند اعمال قانون شده و ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد نیز از محورهای مواصلاتی گیلان به مبدأ بازگشت داده شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف بر اساس وضعیت رنگ‌بندی در شهرهای قرمز کرونایی مبلغ یک میلیون تومان و در  وضعیت نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد توسط دوربین‌های مکانیزه سطح شهر و ماموران راهنمایی و رانندگی اجرا و متخلفان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی اعمال شده صرفا برای کنترل ویروس کرونا بوده و پلیس مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با این بیماری  است از شهروندان خواست، ضمن پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری خدمتگزاران خود را در اجرای محدودیت‌های کرونایی همراهی کنند تا شاهد بهبود شرایط و از بین رفتن کامل این بیماری منحوس باشیم.