شهرداری آستارا از سقوط گریخت، سقوط چوکا به دسته دوم و باخت ملوان در جم +گزارش تصویری دیدار شهرداری آستارا و گل ریحان البرز

در هفته سی و سوم از سری مسابقات لیگ فوتبال دسته یک کشور تیم شهرداری آستارا توانست با 6 گل مهمان خود را در هم بکوبد، در دیگر دیدار این هفته چوکای تالش در مقابل مهمان خود با نتیجه دو بر یک شکست خورد و ملوان نیز در بوشهر با نتیجه دو بر یک از میزبان خود شکست خوردند.

گیل خبر/ در هفته سی و سوم از سری مسابقات لیگ فوتبال دسته یک کشور تیم شهرداری آستارا توانست با 6 گل مهمان خود را در هم بکوبد، در دیگر دیدار این هفته چوکای تالش در مقابل مهمان خود با نتیجه دو بر یک شکست خورد و ملوان نیز در بوشهر با نتیجه دو بر یک از میزبان خود شکست خوردند.

تیم شهرداری آستارا که در انزلی میزبان تیم سقوط کرده گل ریحان البرز بودند، توانستند با 6 گل مهمان خود را در هم بکوبند. گل های شهرداری آستارا در این بازی امین حقده و پژمان ثباتی که هر دو در این بازی دبل کرده و 4 گل نخست تیمشان را به ثمر رساندند. عارف اکبری نیز در ثانیه های پایانی دبل کرد و گل های پنجم و ششم را وارد دروازه گل ریحان کرد تا در اتفاقی جالب 3 بازیکن آستارایی ها در این بازی دبل کنند.
شهرداری آستارا با این برد 41 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و از منطقه خطر برای سقوط به دسته دوم رهایی پیدا کرد.
شهرداری آستارا نیز در هفته آینده به در تهران به مصاف هوادار تهران که از مدعیان صعود به لیگ برتر می باشد، خواهد رفت.

در دیگر دیدار چوکای تالش با نتیجه 2 بر یک از قشقایی شیراز در رشت شکست خورد و با سی و چهار امتیاز از سی و سه بازی در رده شانزدهم جدول قرار گرفت و به دسته دوم سقوط کرد.
تک گل شهرداری آستارا را در این بازی پرهام جودی به ثمر رساند.
چوکایی ها در آخرین بازی لیگ یکی خود هفته آینده به مصاف آرمان گهر خواهند رفت .

تیم فوتبال ملوان نیز در جم به مصاف پارس جنوبی این شهر رفت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان خود شد. تک گل ملوان را در این بازی سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
ملوانان با این باخت با همان ۴۶ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر خرم آباد در رده دهم جدول قرار گرفت.
تیم فوتبال ملوان نیز در هفته آینده میزبان بادران تهران یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

عکس: علی سمرقندی