پس از دو روز رقابت ورزشکاران بانوان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور به میزبانی شهرکرد، ورزشکاران تیم گیلان توانستند یک نشان نقره و دو برنز در این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری فارس؛ پس از دو روز رقابت ورزشکاران بانوان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور به میزبانی شهرکرد، ورزشکاران تیم گیلان توانستند با کسب یک نشان نقره و دو برنز در این دوره از رقابت‌ها را به پایان برسانند.

در این مسابقات از تیم استان گیلان، خانم مهدیس مینایی پور در ماده پرتاب چکش به مقام سوم کشور رسید، مبینا بابا نژاد در ماده ۱۰۰ متر ششم کشور، خانم شیرین بطحایی در ماده پرش‌بانیزه به مقام دوم کشور و در ماده هفتگانه نیز خانم دنیا انتظاری به مقام سوم کشوری دست‌یافت.

در جریان این مسابقات، دو حدنصاب ملی در مواد ۱۰۰ متر مانع و پیاده‌روی پنج هزار متر شکسته شد.

یسنا بهمردی از تهران در ماده پرش‌بانیزه رکورد دو متر و ۹۰ سانتی‌متر را از خود به‌جای گذاشت و به نشان طلا دست‌یافت، شیرین بطحایی از گیلان دوم شد و ستایش محمدپور از تهران به مقام سوم رسید.

بیتا فکری ورزشکار تیم دوومیدانی تهران با رکورد ۵۶ متر و ۳۶ سانتی‌متر عنوان نخست پرتاب چکش را در این رقابت‌ها به دست آورد. ملیکا نوروزی از البرز دوم شد و مهدیس مینایی پور از گیلان مقام سوم را از آن خود کرد.

در ماده هفتگانه صبا خراسانی از تهران با امتیاز سه هزار و ۹۱۷ به مقام نخست رسید، الناز موسایی دیگر ورزشکار تهرانی نایب‌قهرمان شد و دنیا انتظاری از گیلان در جایگاه سوم ایستاد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code