رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۹:۵۳ چاپ
قیمت فروش کولرگازی 36000 گری

گیل خبر/ هوشمند سازی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی در کولرهای گازی 36 هزار توسط شرکت گری باعث شده است تا، قابلیت های فراوانی مانند حالت های عملکردی متنوع، سیستم اینورتر و غیره برای اولین بار به بازار سیستم های تهویه مطبوع دنیا عرضه شود. هوش مصنوعی کولر گازی گری از سال 2021 بر روی مدل های 36 هزار icoolH-G10 به کار برده شد، که به Smart G10 نیز در بازار جهانی معروف می باشند. 

مدل های 2021 کولر گازی 36 هزار گری با اتصال به گوشی تلفن همراه از طریق نرم افزار Smart G10 یک دنیای هوشمند را برای مخاطبین خود به ارمغان می آورند. با استفاده از مدل های  2021 کولر گازی 36000 گری از هر جای دنیا می توانید آن را کنترل نمایید. سیستم عیب یاب خودکار گری به صورت هوشمند تمامی اطلاعات از مشکل کولر گازی شما را با کمک نرم افزار Smart G10 به مرکز خدمات گری ارسال می نماید، تا در سریع ترین زمان مشکل آن حل گردد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت کولرگازی و ثبت سفارش از فروشگاه ما دیدن نمایید.

شرکت گری

شرکت تولید کننده ی کولرگازی 36000 گری، به عنوان پیشروی سیستم های تهویه مطبوع در دنیا شناخته می شود. شرکت گری به عنوان یک هلدینگ بزرگ، دارای 8 بخش صنعتی می باشد، که از سال 1991 در کشور چین شروع به فعالیت نمود. این شرکت از سال 2013 توانسته بیش از یک چهارم فروش بازار جهانی کولر گازی را به خود اختصاص دهد. کولر گازی با کیفیت و محبوب 36000 گری با تکنولوژی جدید در سال 20121 به بازار دنیا عرضه شد. امروزه شرکت گری با تأسیس کارخانجات مونتاژ کننده در کشور های آسیایی و اقیانوسیه، سهم بزرگی در تأمین نیاز مردم به سیستم های تهویه مطبوع دارد.

دلایل خرید کولر گازی 36 هزار گری

از دلایل خرید کولر های گازی 36000 گری می توان به قابلیت های فراوان آن اشاره نمود. مصرف انرژی کمتر نسبت به رقباء و استفاده از سیستم اینورتر از مزایای کولر گازی گری می باشد. طراحی مناسب کولر گازی 36 هزار گری به راحتی با هر سبک طراحی داخلی سازگار است. استفاده از خطوط کشیده و زیبا در طراحی این کولر گازی سبب شده است که به راحتی با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد. یکی از دلایل دیگر خرید کولر گازی 36000 گری، راندمان بالای آن است. سرمای تولیدی بیشتر در برابر مصرف انرژی کمتر کولر گازی گری باعث افزایش راندمان و بهره وری آن شده است. محصولات تهویه مطبوع گری بر اساس هر منطقه جغرافیایی ساخته می شوند، و طبق شرایط آب و هوایی آن کشور به فروش می رسند. 

از بزرگترین ویترین آنلاین فروش کولرگازی گری دیدن نمایید.

ویژگی های کولر گازی 36 هزار گری

کولر های گازی گری دارای ویژگی های بکر و بی نقصی می باشند که، دلیل محبوبیت بالای آن ها در دنیا همین ویژگی های منحصر بفرد می باشد. این شرکت معتبر چینی با عملکرد مناسب در فروش، افزایش کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش تهویه های مطبوع، توانسته محبوبیت فراوانی را کسب نماید. در ذیل به تعدادی از ویژگی های کولر گازی 36000 گری اشاره می نماییم:

گاز R410: استفاده از گاز R410  در کولر های گازی 36 هزار گری آن را با محصولات روز دنیا همگام نموده است. گاز R410 به عنوان ایمن ترین گاز خنک کننده در دنیا شناخته می شود. امروزه این گاز با آلودگی بسیار کم نسبت به نسل های گذشته و راندمان بالاتر، در بسیاری از لوازم تهویه مطبوع استفاده می شود.

 فیلتر های نانو: با وجود پیشرفت زندگی مدرن و افزایش آلودگی‌ های هوا در سطح دنیا، شرکت گری را به فکر استفاده از نانو فیلترها در محصولات خود انداخت. این فیلتر ها به راحتی می‌ توانند هوای اطراف را از کثیفی و آلودگی پاک نمایند. فیلترهای نانو کولر گازی گری تصفیه تمامی باکتری ها، ویروس ها، گرد و غبار و غیره را به نحو احسنت انجام می دهند. کولر گازی 36 هزار گری بهترین انتخاب برای کسانی است که دارای آلرژی ریوی می باشند. 

کمپرسور قوی: استفاده از یک کمپرسور قدرتمند در کولر گازی 36 هزار گری باعث افزایش توان بهره وری بالای آن شده است. صدای کم، مصرف پایین و توان بالا، از جمله مزایای این کمپرسور ساخت شرکت گری می باشد. مهمترین دلیل کم صدا بودن کولر های گازی گری وجود این کمپرسور مخصوص است، که باعث شده اکثراً از آن ها در منازل استفاده نمایند.

برد اینورتر مدرن: شرکت گری از بردهای اینورتر مدرن در کولرهای گازی خود استفاده نموده است که دارای راندمان بالایی می باشند. اینو برد های اینورتر با عملکرد مناسب در برابر جریان برق، هزینه های مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهند. برد اینورتر مدرن گری با تغییر فرکانس جریان متناوب به جریان مستقیم باعث صرفه جویی در مصرف برق و عملکرد مناسب سیستم تهویه مطبوع می شود.

اسکن هوشمند: اسکن هوشمند شرکت گری که به آن اسمارت اسکن نیز گفته می شود، باعث کاهش ۱۵ درصدی هزینه های مصرفی برق و انرژی کولر گازی خواهد شد.  سیستم اسمارت اسکن گری با استفاده از هوش مصنوعی و اشعه مادون قرمز، وجود افراد در محیط مورد استفاده از کولر گازی را تشخیص می دهد. این قابلیت تشخیص کولر گازی گری باعث می شود که به طور خودکار میزان دما و باد پرتابی را تنظیم نماید. سیستم اسکن هوشمند به راحتی باعث ایجاد تعادل دمایی در محیط و صرفه اقتصادی در سیستم های تهویه مطبوع می شود.

از بزرگترین ویترین آنلاین فروش کولرگازی گری دیدن نمایید.

روش نگهداری از کولر گازی 36 هزار گری

 شناخت روش های نگهداری از کولر گازی گری و انجام دستورالعمل‌ های آن سبب می شود که طول عمر این کولر گازی افزایش یابد.مهمترین اصل در افزایش طول عمر سیستم های مطبوع،  انجام درست روش های نگهداری از آن ها است. در زیر به روش های نگهداری کولر گازی گری  اشاره می نماییم: 

در اتصال سیستم کولر به برق دقت لازم را به کار ببرید. نصب کولر گازی بدون توجه به روش های اتصال برق ورودی، می تواند منجر به ایجاد نوسان و آسیب به دستگاه شود.

از روشن نگه داشتن کولر گازی به مدت خیلی زیاد صرف نظر نمایید. روشن نگه داشتن کولر گازی در زمان های طولانی باعث آسیب رسیدن به قطعات آن و کاهش راندمان می شود

 فیلترهای کولر گازی گری باید طبق دستورالعمل کارخانه و در زمان های مشخص تعویض شوند.

برای تغییر سیستم تعبیه مطبوع حتماً ابتدا آن را خاموش نمایید. اگر می خواهید بین حالت سرما و گرما تغییری ایجاد نمایید باید در وهله اول کولرگازی را خاموش و سپس روشن نمایید .

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت فروش کولرگازی به فروشگاه ما به نشانی https://coolergazy.com دیدن نمایید.هدف سایت ما از فروش کولرگازی ارزان انجام رسالت خود (کمک به قدرت خرید هموطنان) در این شرایط اقتصادی دشوار میباشد لذا جهت خرید کولرگازی ارزان با قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید…گفتنی است کارشناسان ما بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان و رفع سوالات و ابهامات شما هستند.مهم نیست در کدام نقطه از کشور زندگی میکنید ما طی یک الی سه روز محصولات خریداری شده را به دست شما میرسانیم.محصولات ما در سه نوع دیواری , ایستاده و پرتابل ارائه میگردند.همچنین محصولات ما با انواع کمپرسورهای روتاری , اسکرول و پیستونی نیز موجود است.لازم به ذکر است منظور از اصطلاحاتی مانند کولرگازی بانه , کولرگازی بندر گناوه و تهران در سطح اینترنت اینست که این محصولات از شهرهای مذکور برای شما ارسال میگردند.گفتنی است اکثر محصولات از ریموت کنترل و امکاناتی از قبیل پرتاب باد چند جهته و تایمر خواب پیروی میکنند.همچنین اکثر مدل دستگاه های ارائه شده توسط ما دارای سیستم گرمایش و سرمایش به صورت همزمان میباشد و میتواند بهترین گزینه برای شما باشند که بوسیله انها میتوانید در فصول گرم سال از سیستم سرمایش و در فصول سرد سال نیز از سیستم گرمایش آن استفاده کنید و بی نیاز از خرید هرگونه دستگاه دیگر شوید. دستگاه ها دارای دو بخش خارجی و داخلی میباشند که بخش خارجی ان میبایست بیرون از خانه و یا روی پشت بام نصب شود که برای کارایی بهتر و بالا تر ، بهتر است روی ان سایه بان قرار دهید تا جلوی نور مستقیم خورشید قرار نگیرد و عملکرد ان همچنان بالا باشد. بخش داخلی این محصول نیز در خانه نصب خواهد شد که میتوانید در هر جایی از منزل خود نصب کنید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code