فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش از اعمال قانون حدود ۱۴ هزار خودرو در استان خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از رانندگانی که محدودیت‌های تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند، اظهار کرد: تعداد محدودی از رانندگان برای فرار از جریمه نقض محدودیت‌ها اقدام به مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک خودرو می‌کنند که این عمل در قوانین کشور جرم محسوب شده و مستوجب مجازات است.

وی به شناسایی دقیق و برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۴ هزار اتومبیل اعمال قانون و ۳۲۰ دستگاه خودرو در همین راستا توسط پلیس گیلان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در داخل شهرها از ساعت ۲۲ الی ۳ صبح همچنان برقرار است، گفت: با توجه به قرمز شدن شهرستان‌های رشت و آستارا، در زمینه تردد بین شهری تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و محدودیت‌های مختلف در راستای حفظ سلامتی مردم و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

سردار ملکی از استمرار اعمال قانون خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در مبادی ورودی استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code