مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۱:۵۷ چاپ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان بجهت کمبود و نارسایی های پیش آمده به تشریح برخی اقدامات برای پایداری شبکه توزیع برق پرداخت.

گیل خبر/ محمد اسماعیل هنرمند طی مصاحبه ای  با بر شمردن اقدامات توزیع نیروی برق استان برای جلوگیری از خاموشی ها گفت: پایداری برق و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته با اجرای طرح های جهادی از سال گذشته همزمان با کشور  در گیلان آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،خشکسالی ،کاهش نزولات آسمانی، استخراج رمز ارزهای غیر مجاز ،افزایش ۲۰٪ مصرف برق در کشور در مقایسه با سال گذشته (که درگیلان نیز این افزایش 19.5 در صد است) را از دلایل خاموشی های احتمالی و نا خواسته در سراسر کشور و درگیلان خواند .

محمد اسماعیل هنرمند در چنین شرایطی از همکاری و همراهی های خوب مردم و مسئولان در اعمال مدیریت مصرف قدردانی و خاطرنشان کرد: باید از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم چون همکاری های آنان باعث شد تاکنون با ناپایداری های کمتری روبه رو شویم.

 وی با تاکید بر تداوم اعمال راهکارهای مدیریت مصرف در کاهش خاموشی ها اظهار داشت: مردم همیشه همراه گیلان می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق به آدرس www.gilanpdc.ir از اطلاعات و آخرین وضعیت پایداری و ناپایداری های احتمالی برق حوزه محل سکونت در شهرستان خود با خبر شوند .

وی افزود: به منظور پاسخگویی و رسیدگی بموقع به خاموشی های نا خواسته حدود 135 نفر در اکیپ های عملیاتی امورهای 22 گانه  توزیع برق استان به صورت شبانه روز آماده باش بوده و این را از مهمترین وظایف شرکت می شمریم.

وی در پایان تصریح کرد: رعایت راهکارهای مدیریت مصرف از سوی مشترکین  از جمله تنظیم ترموستات کولر بر روی دمای آسایش (25 درجه به بالا) و عدم استفاده از وسایل پرمصرف در ساعت اوج مصرف (12الی 18) نقش عمده ای در جلوگیری از بروز خاموشی های ناخواسته دارد.