یک فعال سیاسی اصولگرا دلیل اصلی مقاومت کردن و کنار نکشیدن سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به نفع سیدابراهیم رئیسی فاش کرد.

گیل خبر/به نقل از خبرآنلاین: عباس سلیمی نمین که پیش از انتخابات پیش‌بینی کرده بود رقابت بین رئیسی با محسن رضایی و عبدالناصر همتی خواهد بود، درباره دلیل کنار نکشیدن قاضی‌زاده به نفع نامزد پیروز گفت: به آقای قاضی‌زاده هاشمی این مطلب را القا کرده بودند که قطعا ایشان رئیس جمهوری خواهد شد! مثل آقای محمود احمدی‌نژاد که برخی پیشگوها سراغش می‌رفتند و چنین حرف‌هایی می زدند، یک پیشگو هم در مشهد به آقای قاضی‌زاده هاشمی این مطلب را گفته بود که تو قطعا رئیس جمهوری می‌شوی و به همین دلیل به درخواست برخی نمایندگان که از او خواسته بودند کنار برود، برخورد بسیار تند و غیر مؤدبانه داشت، چرا که تصور کرده بود پیروز می‌شود.

این تحلیلگر سیاسی درباره دلیل بالا بودن آمار آرای باطله را هم چنین دانست: برای اولین بار بود که ما در تهران برای ۴ انتخابات ۴ صندوق داشتیم. افراد زیادی فقط آمده بودند به شورای شهر رای بدهند و تعرفه‌های دیگر را یا سفید می‌داد یا با خودش می‌برد که این مساله هم باعث افزایش آرای باطله شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code