نماینده ولی فقیه در گیلان ؛
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۷:۳۵ چاپ

امام جمعه رشت گفت: برخی لغو تحریم‌ها در مدت ۴ یا ۶ ماه را خوب می‌دانند اما این یک اندیشه خام است زیرا آمریکایی‌ها ۴۲ سال به ما دروغ گفتند و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ۴۹ درصد از ملت ایران در انتخابات در وانفسای جنگ‌روانی شرکت کرده و با رای ۶۲ درصدی به رئیس جمهور منتخب آن را به پایان رساندند، گفت: ملت ایران در میان بمباران رسانه‌ای دنیای غرب و جنگ نرم دشمن چنین حماسه‌ای را آفریدند و تحت حملات شدید رسانه‌ای خوش درخشیدند.

 آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام اظهار کرد: حادثه هفت تیر و شهدای والامقام آن، سند مظلومیت ملت ایران و جمهوری اسلامی بوده و از سویی سند افتخار ملت ایران است، اگرچه بهشتی در بین ما نیست اما راه و رسم ایشان باقی است. 

وی با اشاره به تکریم رهبری از ملت ایران گفت: رهبری همیشه مردم را در سرلوحه سخنانشان قرار می‌دهند بنابراین رهبری تعابیر زیبایی بعد از انتخابات از جمله ملت سربلند، باوفا، قدبرافراشته دربرابر بدخواهان، ملت حاضر در قلب سیاسی کشور و ملت پیروز انتخابات و دارای عزم راسخ و دارای دل امیدوار درباره ملت ایران برزبان آوردند. 

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ۴۹ درصد از ملت ایران در انتخابات در وانفسای جنگ روانی شرکت کرده و با رای ۶۲ درصدی به رئیس جمهور منتخب آن را به پایان رساندند، افزود: ملت ایران اسلامی در میان بمباران رسانه‌ای دنیای غرب و جنگ نرم دشمن چنین حماسه‌ای را آفریدند و تحت حملات شدید رسانه‌ای خوش درخشیدند. 

فلاحتی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و کرونا نیز از مسائلی بود که برخی از مردم به خاطر آن در انتخابات شرکت نکردند، گفت: پیاده‌سواران دشمن در داخل و سیاه‌نمایی آنان نیز بر شرکت نکردن برخی‌ها تاثیرگذار بود. 

وی با انتقاد از ضعف مدیریت در فرایند رای‌گیری تصریح کرد: با قدردانی از این ۴۹ درصد باید تعبیر بیش از ۸۰ درصدی به مردم داد چرا که درخشش آنان در وانفسای بمباران رسانه‌ای مشکلات کرونا و ضعف مدیریت در رای‌گیری هرکدام عامل مهمی برای شرکت نکردن بود اما مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با اقتدار نقشه شوم دشمن را نقش برآب کردند.

فلاحتی با انتقاد از وقت‌کشی اروپاییان به نیابت از آمریکایی‌ها در مذاکرات بیان کرد: می‌گویند آمریکا پذیرفته که برای مدت چهارماه تحریم‌های نفتی و مالی ایران را بردارد، این بسیار خنده‌دار است چرا که برداشتن کل تحریم‌ها و برای همیشه، سیاست قطعی جمهوری اسلامی است نه وعده‌های پوشالی از این دست.

خطیب جمعه رشت با انتقاد از تفکر خام برخی داخلی‌ها که از این ۴ ماه خرسند شده‌اند، افزود: آمریکایی‌ها حتی راستی آزمایی را هم نپذیرفته‌اند، تضمینی هم  برای خارج نشدن نداده و از بازگشت خودکار تحریم‌ها سخن می‌گوید و این مهم با توجه به دروغگویی ۴۲ ساله آمریکایی‌ها به ملت ایران یعنی نمیتوان به آن‌ها اعتماد کرد.

فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران عاقل و باهوش است و این رفتار دزدان سرگردنه در برابر مردم عزت مند ایران اسلامی پذیرفته‌شدنی نیست، گفت: اروپاییان هم با بیان برجام ۲ و مباحث موشکی به جمهوری اسلامی می‌گویند شما از جبهه مقاومت بیرون بیایید تا ما آنجا بمانیم ما نیز در پاسخ به آنها می‌گوییم شما  غلط میکنید که می‌خواهید بمانید اینجا خانه ما و ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمانان منطقه است. 

وی با اشاره به نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر عدم تمایل قاطعانه او در دیدار با رئیس جمهور آمریکا افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده که حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با سلطه جهانی جز ضرر ثمری ندارد لذا برخورد قاطع رئیس جمهور منتخب نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code